wydech aftermarket

Wszystko o klasycznych i ponadczasowych modelach - legendzie z grupy "Classic"
BaS115
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 17, 2017 6:28 pm
Kontakt:

wydech aftermarket

Post autor: BaS115 »

Witam,
Czy ktoś ma doświadczenie z wydechami typu aftermarket?
Scrambler 2006, wydech TEC 2w1...odcina zapłon po przegrzaniu...trzeba wyjąć "buffona"...ale hałas jest taki że ptaki uciekają na 200 m przed..;-)..ale dźwięk super..;)



Admiarł
Posty: 159
Rejestracja: śr wrz 07, 2016 3:37 pm
Kontakt:

Re: wydech aftermarket

Post autor: Admiarł »

Pokaż.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Awatar użytkownika
MZR
Moderator
Posty: 692
Rejestracja: czw cze 30, 2016 3:02 pm
Kontakt:

Re: wydech aftermarket

Post autor: MZR »

Mam dokładnie ten wydech w swoim Bonnevillu... Masz moto na gaźnikach czy już na wtrysku?
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-

BaS115
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 17, 2017 6:28 pm
Kontakt:

Re: wydech aftermarket

Post autor: BaS115 »

Scrambler 900 na gaźnikach. Wydech TEC 2w1, krótki tłumik. Odcina zapłon po przegrzaniu - jazda pow. 120 km/godz ponad 25 km. Po przestygnięciu jazda jest możliwa.
Nie sprawdziłem czy się przegrzewa po wyjęciu dekla, bo choć odgłos jest fantastyczny to ryzyko zatrzymania przez policje jest duże... :mrgreen:
Dekiel od strony wewnętrznej ma rurke z sześcioma otworami w ściance. Koniec rurki był zaślepiony. Dzisiaj doraźnie obciąłem zaślepienie czyli suma powierzchni otworów powiększyła się o średnicę rurki. Po dzisiejszej jeździe po mieście w upale narazie bez zarzutu, ale nie miałem dłuższych przebiegów z dużą szybkością.

Instrukcja TEC informuje że ich układ wydechowy nie wymaga zmian dyszy w gaźnikach . Wydaje się że tak ale bez dekla.. :D [*]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
MZR
Moderator
Posty: 692
Rejestracja: czw cze 30, 2016 3:02 pm
Kontakt:

Re: wydech aftermarket

Post autor: MZR »

"Dekiel" to DB-killer po "fachowemu" :) Nie sądzę, żeby to miało wpływ na odcinanie zapłonu... Przez ostatni weekend zrobiłem prawie 1000km z DB-killerem i nic takiego u mnie się nie dzieje...
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-

BaS115
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 17, 2017 6:28 pm
Kontakt:

Re: wydech aftermarket

Post autor: BaS115 »

Chyba masz rację..niestety. Coraz mniej widzę związku z wydechem. Ostatnio przerwał na chwilę gdy silnik nie był przegrzany.Zaczynam podejrzewać układ paliwowy. Być może bak jest zanieczyszczony, bo moto stał kilka lat bez ruchu...

Awatar użytkownika
MZR
Moderator
Posty: 692
Rejestracja: czw cze 30, 2016 3:02 pm
Kontakt:

Re: wydech aftermarket

Post autor: MZR »

"Check" nie świeci? Podpinałeś pod TuneEcu? Nie ma żadnych błędów? Jeżeli długo stał, to rzeczywiście mógł coś zassać...
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-

BaS115
Posty: 4
Rejestracja: śr maja 17, 2017 6:28 pm
Kontakt:

Re: wydech aftermarket

Post autor: BaS115 »

Muszę się przyznać do małej wtopy. Opisywane przeze mnie objawy, przerywanie silnika itp nie były spowodowane zmianą wydechu czy też przegrzaniem. Powód banalny: obluzowana klema. Piszę o tym dlatego że może to się komuś przytrafić. Objawy są takie że szuka się przysłowiowego gwozdzia w d...a powód jest banalnie prosty. Dlatego jeżeli jest awaria to najpierw trzeba szukać najprostszej przyczyny, a dopiero potem demontować cylindry...;-). Kolegom którzy zechcieli mnie wesprzeć dobrą radą bardzo dziękuję. A Scrambler śmiga aż miło wydając słuszne odgłosy z dobrego aftermarketowego wydechu.

Awatar użytkownika
MZR
Moderator
Posty: 692
Rejestracja: czw cze 30, 2016 3:02 pm
Kontakt:

Re: wydech aftermarket

Post autor: MZR »

Hehe, tego to chyba nikt nie brał pod uwagę ;)
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-

Admiarł
Posty: 159
Rejestracja: śr wrz 07, 2016 3:37 pm
Kontakt:

Re: wydech aftermarket

Post autor: Admiarł »

BaS115 pisze:Muszę się przyznać do małej wtopy. Opisywane przeze mnie objawy, przerywanie silnika itp nie były spowodowane zmianą wydechu czy też przegrzaniem. Powód banalny: obluzowana klema. Piszę o tym dlatego że może to się komuś przytrafić. Objawy są takie że szuka się przysłowiowego gwozdzia w d...a powód jest banalnie prosty. Dlatego jeżeli jest awaria to najpierw trzeba szukać najprostszej przyczyny, a dopiero potem demontować cylindry...;-). Kolegom którzy zechcieli mnie wesprzeć dobrą radą bardzo dziękuję. A Scrambler śmiga aż miło wydając słuszne odgłosy z dobrego aftermarketowego wydechu.
Hehe, szkoda że nie przeczytałem wcześniej, też mi kiedyś tak się zepsuło moto Obrazek
Na szczęście rozkminilem w pół godziny.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości