Mody - Bonneville t120
Re: Mody - Bonneville t120
No najtańsza opcja, to tak jak ja zrobiłem, na oryginalne piasty zamówiłem z UK z firmy Central Wheel Components nowe aluminiowe obręcze nawiercane pod Triumpha, do tego nowe szprychy z polerowanej stali nierdzewnej i niklowane nyple (zestaw nieśmiertelny jeżeli chodzi o korozję). Zaplotłem sam, dałem tylko do wycentrowania. Za same obręcze ze szprychami i nyplami zapłaciłem około 2800zł. Do tego koszt używanych piast (bo przechodziłem z aluminiowych kół odlewanych), i widomo nowe dętki i opony i zawory... Ale w T120 zostanie jeszcze problem tylnego wahacza, a mianowicie odsunięcia łańcucha od opony. W swoim Bonnie 900 musiałem tylko przenieść przedni zacisk na tulejkach.
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości