Forum Miłośników Motocykli Triumph

Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm

Wszystko o Thinderbirdzie i Thunderstormie - motocyklach z grupy "Cruisers"
ślimak
Posty: 88
Rejestracja: wt lip 19, 2016 5:49 pm
Skąd: Mazury
Kontaktowanie:

Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm

Postautor: ślimak » śr lip 20, 2016 12:07 pm

Ponieważ nie ma tu jeszcze zadnego tematu, a ja nowy forumowicz przymierzam sie do nabycia tego modelu - chętnie poznam Wasze opinie (mocne i słabe strony) na temat tego modelu jak i marki.



Orzech
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 19, 2017 9:49 pm
Skąd: Gdynia
Kontaktowanie:

Re: Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm

Postautor: Orzech » pn lis 20, 2017 9:19 pm

Hej koledzy.
Moje indywidualne spostrzeżenia dotyczące minusów Thunderbirda to:
1 źle umiejscowiony wlew oleju i miarka jego poziomu.
W tym newralgicznym miejscu zbiera się brud,piach i aby sprawdzić /dolać oleju należy dokładnie wyczyscic to miejsce (najlepiej pedzelkieml ub sprężonym powietrzem )
2 niefortunnie umiejscowiona stacyjka.
W czasie eksploatacji bujajace się kluczyki mogą uszkodzic ( porysowac) ramę oraz obudowę chromowany zbiorniczka wyrównawcze chłodnicy.
Można oczywiście uniknąć tego używając jedynie jednego klucza lub zabezpieczenie w postaci futerał na klucze ale słabo to wygląda :-(
3 niewłaściwy kat pochylenia zegara/licznika.
Według mnie padające słońce uniemożliwia odczyt wartości na predkosciomierzu.
Oczywiście można założyć dodatkowo daszek akcesoryjny ale sam nie wiem czy to pomoże?
4 za krótkie seryjne risery.
Według mnie dluzsze (jak w wersji Storm) powodują lepsza,wygodniejsza pozycję za kierownicą.
Wszystkie te elementy są oczywiście moimi subiektywnymi odczuciami.
Reszta jest ok.
Co do zalet to zabrakło by mi czasu aby wymienić wszystkie.
Podstawowe to bardzo dobrze działające serce wrze skrzynia biegów,
Dynamiczny silnik pozwala na wiele.
Oprócz tego moto idealnie prowadzi się na zakrętach -przeciwskręt wskazany:-)
Pojemność zbiornika pozwala na uzyskanie niezłych osiągów pomiędzy tankowaniami.
Po zmianie riserów pozycja za kierownicą jest idealna ( ale to rzecz indywidualna w zależności od wielu czynników :wzrost,waga,"mięsień brzuszny" itd...
Pomijając indywidualne preferencje : chory, cruiser, turystyczne,i inne typy dla mnie ten jest idealnie "uszyty" na miarę.
Oczywiście w mojej stajni widziałbym i inne: Rocket, Explorer 1200... ale od czego są marzenia.
Pozdrawiam Lwg.


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość