Street Triple 675 2007r - Check Engine

Wszystko o Speed i Street Triple - czyli szosówkach z grupy "Roadsters"
Makabra
Posty: 1
Rejestracja: sob sie 28, 2021 10:26 pm
Kontakt:

Street Triple 675 2007r - Check Engine

Post autor: Makabra »

Witam serdecznie. Dzisiaj po umyciu motocykla, zapalił mi się check engine, standardowo po wyschnięciu przeleciałem wszystkie kostki kontakt sprayem i osuszyłem. Check świeci się nadal, motocykl pracuje normalnie. Googlem, lecz nie umiem wygooglać czy Street Triple 2007 ma gdzieś złącze diagnostyczne OBD ? Jeśli tak to gdzie ono się znajduje i jaki interface / kabel musiałbym kupić aby umieć odczytać z niego błędy i skasować oraz jakiego softu użyć ? Jestem posiadaczem Street Triple dopiero od 3 dni, wcześniej jeździłem Yamahą R1 i jestem laikiem jeśli chodzi o Triumphy, po prostu znajomy dał mi się przejechać na swoim motocyklu i 3 dni później miałem już swojego street triple :P. Pozdrawiam serdecznie i liczę na pomoc :)



marcinsu
Posty: 10
Rejestracja: sob wrz 05, 2020 11:03 pm
Kontakt:

Re: Street Triple 675 2007r - Check Engine

Post autor: marcinsu »

Pod siedzeniem kierowcy. Najlepiej wpisz sobie w google "street triple 675 obd2" zakładka grafika i zobaczysz dokładnie.

Do 675 wystarczy zwykły chiński elm327 z apką na androida Torque.
Bardziej zaawansowany program z możliwością zmiany map to TuneECU.

szewczenko
Posty: 180
Rejestracja: pt kwie 14, 2017 8:21 pm
Kontakt:

Re: Street Triple 675 2007r - Check Engine

Post autor: szewczenko »

Możliwe że masz przetarty/uszkodzony kabel który dotyka silnika lub innego elementu i gdy motocykl został polany wodą to wyskoczył błąd. Jak podłączysz Tuneecu to przed usunięciem błędu sprawdź czego dotyczy, będziesz miał łatwiej szukać. Sondę lambda masz podłączoną, czy jest zamontowana zworka na kablu ? Coś takiego https://www.squaredeals-ltd.co.uk/dynoj ... 0462-p.asp . Czarna izolacja potrafi się stopić gdy dotyka silnika.

ODPOWIEDZ

Kto jest online