Jak to jest z tym Triumphem

Wszystko o Speed i Street Triple - czyli szosówkach z grupy "Roadsters"
tubi
Posty: 12
Rejestracja: wt lut 06, 2018 9:21 pm
Kontakt:

Re: Jak to jest z tym Triumphem

Post autor: tubi »

No nie wiem. Jak weźmiesz nowy model Kawasaki czy yamahy to będzie lepiej.


Sent from my iPhone using Tapatalk



quest6@o2.pl
Posty: 13
Rejestracja: wt kwie 17, 2018 6:22 pm
Kontakt:

Re: Jak to jest z tym Triumphem

Post autor: quest6@o2.pl »

Ja też mam R-ke z 2018 r. 5500 nalatane i odpukać nic się nie dzieje. Co prawda piszczą mi ciągle hamulce (jak w starym żuku czy polonezie), ale podobno sportowe hamulce muszą piszczeć :D Poza tym klamka sprzęgła ma moim zdaniem wadliwą budowę, to znaczy w zasadzie jej obudowa (mocowanie). Jest za ciasno spasowana i nie ma tam smarowania i zdarzyło mi się, że zaczęła się blokować w trakcie jazdy (nie odbijała!) co stwarzało dość duże niebezpieczeństwo! Ale posmarowałem tam smarem i jest git :)
Więcej wad nie stwierdziłem, a sama jazda na tym motocyklu rekompensuje wszystko! Wygodna pozycja, agresywny silnik, świetne zawieszenie!

Kakaroth
Posty: 11
Rejestracja: pt paź 19, 2018 8:03 pm
Kontakt:

Re: Jak to jest z tym Triumphem

Post autor: Kakaroth »

Jak to zwykle bywa - czasami są choroby wieku dziecięcego, niezależnie od półki cenowej czy kraju pochodzenia.

Moja Rka z przelotem 8,5k jest wspaniała! Bardzo się cieszę, że dołożyłem do lepszych zacisków i zawiasów. Fakt, że możesz moto perfekcyjnie dostroić pod swoją wagę i preferencje zakrętów.

Fun fact - Yamaha MT07 miała problemy z elektryką (recall gwarancyjny), Ducati Diavel tracił hamulce ni z tego ni z owego siadały.

Honda CB650 miała czkawki jeśli chodzi o pompę paliwa.

Można by mnożyć :)

Pamiętaj, jeśli bierzesz moto z PL z książką itp (niekoniecznie z salonu), to gwarancja przechodzi na Ciebie, ponieważ jest przypisana do pojazdu a nie użyszkodnika.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość