Cześć, jestem nowym szczęśliwym (może jeszcze nie w pełni) właścicielem Triumpha speed triple 1050. Kupiłem go niesprawnego, a w zasadzie nie odpalajacego. Poprzedni właściciel sądzi, że po zimie triumph rzucił palenie
Idąc do sedna. Po włączeniu zapłonu pompka paliwa nie uruchamia się, rozrusznik nie reaguje. Nie słychać nawet przekaźnika. Kompletnie nic. Jedynie liczniki sie odpalają. Dodam jeszcze, że zimował w blaszaku
Podobno jakiś elektryk sprawdzał czujniki itd. Nawet podmienili ecu. Nadal nic. A ja nie mogłem odpuścić i go kupiłem.
Nie oczekuje, że mnie wyręczycie. Natomiast z doświadczenia wiem, że co dwie głowy to nie jedna.
Musze jeszcze zamówić kabel i spróbować podpiąć TuneECU.
Jak sądzicie od czego zacząć i w którym kierunku uderzać. Komputer padł(ale tak przez zimę, sam z siebie)? Immo, wiązka/piny przegniły?
Na dniach będę go rozkręcał i szukał. Liczę, że może ktoś bardziej doświadczony lub może ktoś kto miał podobny przypadek, coś podpowie przez co nie spędzę 2 miesięcy do sezonu w garażu.
Pozdrawiam
Zima i po zimie a Triumph rzucił palenie.
Re: Zima i po zimie a Triumph rzucił palenie.
Który to rok? Będzie łatwiej o odpowiedź. Czy ma IMMO. Alarm fabryczny lub nie? Mruga lampka z symbolem dzwonka? W obu pozycjach kill switch'a jest to samo na wyświetlaczu?
:edit: Próbujesz odpalać z wciśniętym sprzęgłem?
:edit: Próbujesz odpalać z wciśniętym sprzęgłem?
Re: Zima i po zimie a Triumph rzucił palenie.
Rok 2006. O alarmie nic nie wiem i poprzedni właściciel nic nie wspominał. Lampki nie zauważyłem natomiast kill switch nie robi nic.
A sprzęgło wciskam. Natomiast pompka nie powinna się uruchomić?
A sprzęgło wciskam. Natomiast pompka nie powinna się uruchomić?
Re: Zima i po zimie a Triumph rzucił palenie.
Pompa powinna, to było pytanie kontrolne jakby kręcił po wciśnięciu sprzęgła, to mogłaby pompa stać. Check engine powinien się zapalać po włączeniu motocykla kill switch'em. Wygląda, że nie masz zasilania na tym obrodzie. Może złącze od alarmu pod siedzeniem - takie z dwoma zworami.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Zima i po zimie a Triumph rzucił palenie.
Mam tą kostkę zrobiona identycznie. Check się zapala. TuneEcu wali błędem P1690- Błąd komunikacji can. Pompka sprawna. Przewody can czerwony i niebieski sprawdzone. Bezpieczniki ok, przekaźniki ok. Wszystko zbędne wypięte. Światła, kierunki itd. Czujniki sprawdzone: stopki, przechyłu, sprzęgła (rozwalony ale kable zwarte).
Jutro będę miał drugą wiązkę. Będę przekładał. Może ona coś pomoże.
Licznik wygląda jak by był wypalony bo przebiegu całego nie widać i w prędkości jedna kreskę ucina jeżeli może to mieć jakiś wpływ.
Chciałem wgrać nową mapę, ale albo nie umiem albo narazie się nie da przez nowego tuneecu na androidzie
Jutro będę miał drugą wiązkę. Będę przekładał. Może ona coś pomoże.
Licznik wygląda jak by był wypalony bo przebiegu całego nie widać i w prędkości jedna kreskę ucina jeżeli może to mieć jakiś wpływ.
Chciałem wgrać nową mapę, ale albo nie umiem albo narazie się nie da przez nowego tuneecu na androidzie
Re: Zima i po zimie a Triumph rzucił palenie.
Na Androidzie też da się po kablu, jeśli masz OTG.
Re: Zima i po zimie a Triumph rzucił palenie.
Podpinałem przez otg. Nie widzi mi wgl połączenia ze sterownikiem. Klikam connect i chcę się łączyć przez bt.
Dziś znów wszystko na spokojnie sprawdzałem i wszystko wydaje się ok. Testy przechodzi wszystkie oprócz idle speed control. Kostkę alarmu mam zmostkowaną też odpowiednio. Jak wpinam na włączonym zapłonie to dopiero wtedy przekaźnik strzela i zegary się aktywują. Czy nie sprawne liczniki mogą mieć na to wpływ że nie pali?
Dziś znów wszystko na spokojnie sprawdzałem i wszystko wydaje się ok. Testy przechodzi wszystkie oprócz idle speed control. Kostkę alarmu mam zmostkowaną też odpowiednio. Jak wpinam na włączonym zapłonie to dopiero wtedy przekaźnik strzela i zegary się aktywują. Czy nie sprawne liczniki mogą mieć na to wpływ że nie pali?
Re: Zima i po zimie a Triumph rzucił palenie.
Łączy się dopiero po włączeniu zapłonu. 2006 rok ma jeszcze starsze ECU. Nie pamiętam czy pali bez zegarów, ale chyba tak. Włącznik sprzęgła też testowałeś? Pompa paliwa odpala z programu?
Re: Zima i po zimie a Triumph rzucił palenie.
Cześć, udało mi się złożyć i naprawić. Błąd CAN nakierunkowal mnie na licznik. Wymieniłem i włala, pompka paliwa się uruchomiła. Więc cała przyczyna był licznik. Następnie nie chciał palić. A okazało się, że jak jest wyjęty bezpiecznik od świateł. To przekaźnik cyka natomiast rozrusznikiem nie kręci.
Zostało mi jeszcze zestrojenie go lub znalezienie przyczyny kopcenia na czarno, pod czas jazdy szarpie na niskich obrotach i nie trzyma ich
Zostało mi jeszcze zestrojenie go lub znalezienie przyczyny kopcenia na czarno, pod czas jazdy szarpie na niskich obrotach i nie trzyma ich
-
- Posty: 6
- Rejestracja: wt maja 17, 2022 4:28 pm
- Kontakt:
Re: Zima i po zimie a Triumph rzucił palenie.
Takie zapytanie bo mam podobny problem.
U mnie ta sama sytuacja z licznikiem, wleciał nowy i pompa się uruchamia, ale dalej nie odpala po wciśnięciu sprzęgła i naciśnięciu startera jest cyknięcie i wszystko się resetuje. W moim przypadku Triumph Tiger 1050. Dodam że wszystkie światła mam też zdemontowane. A tu filmik jak to wygląda.
https://youtube.com/shorts/W3Rwvxb9kEs?feature=share
U mnie ta sama sytuacja z licznikiem, wleciał nowy i pompa się uruchamia, ale dalej nie odpala po wciśnięciu sprzęgła i naciśnięciu startera jest cyknięcie i wszystko się resetuje. W moim przypadku Triumph Tiger 1050. Dodam że wszystkie światła mam też zdemontowane. A tu filmik jak to wygląda.
https://youtube.com/shorts/W3Rwvxb9kEs?feature=share
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości