Strona 2 z 2

Re: daytona 675

: wt lip 12, 2016 10:48 pm
autor: miron
Myślę, że każdy interesujący się motocyklami ma w zanadrzu jakieś ciekawostki, które poznał przypadkiem lub w wyniku uporczywego zdobywania wiedzy :) Może wygospodarować osobne miejsce na motociekawostki, własne spostrzeżenia, doświadczenia...
Mam też taki niecny pomysł, aby w tym celu poświęcić temat "na wesoło i hydeparkowo", bo zauważyłem, że na większości for w momencie przekroczenia pewnej masy krytycznej użytkowników robi się z takiego tematu zwykły śmietnik. Wklejki z demotów, youtube itp. Nie neguję, że np. na YouTube nie można znaleźć pożytecznych rzeczy, ale mam nadzieję, że wiecie o co mi chodzi. Nie spodziewam się tu dziesiątek tysięcy użytkowników i dobrze ;) tak trudno dziś o odrobinę kameralności...

Re: daytona 675

: wt paź 30, 2018 9:03 pm
autor: Ja-ca
To może ja coś dodam od siebie .
3 pełne sezony użytkowałem Daytonę 675 rocznik 2007 model ostry ,narwany ale bardzo intuicyjny w prowadzeniu w zakręty kładzie się sam wystarczy pomyśleć, zawias Kayaba sprawdza się dobrze , heble rewelacja fabrycznie stalowy oplot dozowanie na 2 palce idealne ,reakcja na gaz super w zakręcie jak jesteś złożony w grupie motocykli to wydaje się że Daytona chce wyrwać na plecy konkurentów a muzyka z wydechu to poezja ja miałem Arrow przelot - drze ryja niemiłosiernie ;) ,
dzwięk silnika 3 cylindrowego wchodzącego na obroty to szarżująca Syrenka - jak ktoś kojarzy te czasy z dzieciństwa .
Ciągnie od dołu jak szalona może trochę góra jest słaba / w porównaniu do Cebry , czy R6 / ale naprawdę daje radę
ogólnie super motocykl do zabawy i nauki ja przez ten okres czasu dużo się nauczyłem .
Ciekawym doświadczeniem może być Daytona 675 w wersji R lepszy zawias ,lepsze hamulce i pompa ...

ogólnie fajne moto inne od japońców i włochów ma w sobie coś .
zaczynałem motocyklem z silnikiem rzędowym później była v2 w między czasie jakieś szybkie litry /typu gix, r1 /ale najwięcej frajdy z jazdy dawała mi Daytona swoboda prowadzenia ,intuicyjność i to coś siedzisz jak na rowerze a zapierdziela to jak rakieta :evil:

serwis , koszt - taki sam jak w innych motocyklach może problem jest trochę większy z częściami ale wszystko można ogarnąć .

ja kupiłem Daytonę 675 przez przypadek jechałem po cebrę 600 rr ale jak siadłem na moto to innego nie chciałem .
Daytona to typowy sport - szybko , zwinnie , nisko w zakręcie i ostro do przodu .
Teraz testuje Triumph Street 675 R i powiem tak daje radę większa jest ergonomia i wygoda ,fajnie ciągnie do 10 rmp.
zobaczymy co czas pokaże ;)