Sprint Sport 900 '97 - kilka pytań

Wszystko o Trophy - czyli długodystansowym turystyku z grupy "Touring"
Seb
Posty: 2
Rejestracja: pn cze 03, 2019 1:33 pm
Kontakt:

Sprint Sport 900 '97 - kilka pytań

Post autor: Seb »

Cześć

Niedawno stałem się posiadaczem tego motocykla, póki co jestem bardzo zadowolony, bo i unikat i jedzie i skręca i hamuje, udało też się trafić go w naprawdę super kondycji, cały w oryginale, nie jakiś zajechany gniot. Model ten jest o tyle unikalny, że w zasadzie całość od silnika, przez zawieszenie po hamulce, to Daytona, tylko rama i plastiki to Sprint. Jako że sporo jeżdżę, a we wrześniu wybieram się w dłużsża podróż, próbuję wyłapać słabe punkty tego modelu, a w zasadzie w tym przypadku dwóch (Daytona i Sprint) i spróbować je wyeliminować, tak, aby nic mnie w trasie nie unieruchomiło. To co przychodzi mi do głowy, to regulator napięcia, one lubią padać w starszych motocyklach, bez względu na model czy markę, czy ktoś ma jakieś dane na ten temat? Padają? Nie padają? Jeśli padają to w jaki się wyposażyć na ewentualną podmianę? Szukać używanego oryginału, czy pasują jakieś zamienniki z takimi samymi parametrami?
Druga sprawa - hydrauliczne sterowanie sprzęgła - czy spotkaliście się z awariami tego układu? Nie wiem, jakieś uszczelniacze pompy czy wysprzęglika? Jeśli tak, to gdzie się zaopatrzyć w jakieś zestawy naprawcze? Ewentualnie czy ktoś posiada wymiary i jakiekolwiek dane na temat uszczelniaczy?
Czy są jeszcze jakieś słabe punkty, coś na co trzeba zwrócić uwagę oprócz normalnych rzeczy eksploatacyjnych jak w każdym motocyklu?

Będe wdzięczny za ruch w temacie :)

Pozdrawiam
Seb

Oto Lucyfer:

https://lh3.googleusercontent.com/jRZKl ... 0-h1476-no



ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość