Witam, wystawiam na sprzedaż customową modyfikację wykonaną na modelu Triumph Thruxton 1200 R, wraz z wózkiem bocznym Meteor od Watsonian Squire (obecnie nazwę modelu Meteor zmieniono na Prescott).
Oryginalny Meteor został zbudowany z wykorzystaniem partii rezerwowych zbiorników paliwa bombowca RAF Mosquito, którą Watsonian kupił od Ministerstwa Lotnictwa pod koniec II wojny światowej. Karoseria współczesnego Meteora wykonana jest z włókna szklanego przy użyciu formy wyjętej z jednego z oryginalnych korpusów ze sklejki. Jest osadzony na podwoziu z rur stalowych, które zostało zmodernizowane w stosunku do konstrukcji z 1940 roku z dodatkiem amortyzatora i 16-calowego koła. Składana przednia szyba deflektora Brooklands Aeroscreen z projektu z 1946 roku jest zamontowana na odlewie aluminiowym Watsonian przed kokpitem, a fotel pochyla się do przodu, aby zapewnić dostęp do schowka z tyłu.
Fabrycznie wózki boczne Watsonian posiadają stałe połączenie na sztywno, które zostało profesjonalnie przerobione na połączenie wahliwe. Połączenie wahliwe znacznie poprawiło bezpieczeństwo i komfort jazdy. Motocyklem można swobodnie składać się w zakrętach, nie martwiąc się o uniesienie tylnego koła, gdy skręca się w lewo, lub uniesienie całego wózka bocznego podczas skręcania w prawo, jak ma to miejsce w przypadku sztywnego połączenia. Sam wózek boczny jest łatwy do odpięcia (czynność ta zajmuje ok. 10 minut i można cieszyć się jazdą solo). Instalacja elektryczna została wykonana w taki sposób, że po podłączeniu kostki z wózka bocznego, z motocykla na wózek przenoszą się prawe kierunkowskazy. Oczywiście oświetlenie bocznego wózka oprócz kierunkowskazów posiada oświetlenie postojowe oraz światło hamowania. Po wypięciu kostki z oświetlenia wózka bocznego, oświetlenie w motocyklu automatycznie wraca do swoich pierwotnych funkcji.
Prezentowany wózek boczny został doposażony w:
• połączenie wahliwe wykonane w SIDECARS PL
• nową instalację elektryczną wykonaną w SIDECARS PL
• składany deflektor Brooklands Aeroscreen na odlewie aluminiowym WATSONIAN
• 17” felgę z Thruxtona 900
• nową oponą Pirelli Diablo Rosso Corsa
• nowy błotnik od Triumpha Bobber Black
• nowe oświetlenie LED firmy Kellermann Bullet 1000
• nowy uniwersalny amortyzator z czarną sprężyną
Sam motocykl to oryginalna wersja Thruxtona R wyposażonego seryjnie w hamulce Brembo z ABS na podwójnych tarczach pływających, kontrolę trakcji, przednie zawieszenie USD Showa z pełną regulacją, w pełni regulowane tylne amortyzatory OHLINS ze zbiorniczkiem wyrównawczym, 3 mapy zapłonu RAIN, ROAD i SPORT, 6 stopniowa skrzynia biegów.
Dodatkowo motocykl wyposażony jest w:
• dedykowane tłumiki Vance & Hines
• kanapę dwuosobową COMFORT DUAL SEAT OEM TRIUMPH
• kanapę jednoosobową z zadupkiem COMFORT RIDER SEAT OEM TRIUMPH
• decat (Xpipe) od Motone Customs
• kierunkowskazy przednie LED OEM Triumph
• kierunkowskazy tylne LED OEM Triumph
• owiewkę Cafe Racer, OEM Triumph
• pasek na zbiornik ze szczotkowanej stali nierdzewnej z otworami oraz czarnym podkładem skórzanym OEM Triumph
• czarne manetki DIAMOND KNURL OEM Triumph
• nowy czarny żebrowany emblemat sprzęgła OEM Triumph
• nowy czarny żebrowany emblemat ACG OEM Triumph
• nowe chromowane emblematy OEM TRIUMPH
• nowy akumulator
• nowe opony Pirelli Diablo Rosso Corsa
• nowe rolki wahacza pod stojak PADDOCK STAND BOBBINS OEM TRIUMPH
Motocykl pochodzi z polskiego salonu i jest całkowicie bezwypadkowy. Rok produkcji 2016, ale został zakupiony i zarejestrowany w lipcu 2017r. W oryginale owiewka przednia, zbiornik paliwa i zadupek kanapy jednoosobowej był w kolorze czerwonym, lecz na potrzeby tego projektu te trzy elementy zostały przemalowane na oryginalny kolor Triumph Jet Black, a na zbiorniku umieszczono oryginalne chromowane emblematy Triumph. Wózek boczny jest również pomalowany na kolor Triumph Jet Black ze srebrnym pasem i dwoma szparunkami, które biegną przez całą długość wózka. Do motocykla dodaję oryginalne tłumiki, oryginalny pasek na bak oraz katalizator.
Motocykl jest oczywiście zarejestrowany, ubezpieczony i posiada ważny przegląd techniczny. Obecnie zarejestrowany jest na dwie osoby (co ważne, bo obecnie sprzedawane Thruxtony 1200 posiadają homologację tylko dla jednej osoby). Wedle życzenia mogę go zarejestrować na 2+1 lub na 3 osoby. Dysponuję transportem, więc mogę dostarczyć motocykl w dowolne miejsce w kraju. Ostatnie zdjęcia przedstawiają motocykl przed przeróbką.
Cena: 74 900zł (motocykl prywatny, sprzedaż na podstawie umowy kupna - sprzedaży, nie wystawiam faktury).
Kontakt: 606 606 855
Triumph Thruxton 1200 R Watsonian Squire sidecar
Triumph Thruxton 1200 R Watsonian Squire sidecar
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: Triumph Thruxton 1200 R Watsonian Squire sidecar
Up!
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: Triumph Thruxton 1200 R Watsonian Squire sidecar
Motocykl sprzedany...
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości