Forum Miłośników Motocykli Triumph

Speed triple 955i do oceny

Pytania, zakup kontrolowany, konkretne sztuki do diagnozy, ogłoszenia z [K] z ofertami
Stubin
Posty: 40
Rejestracja: pn wrz 12, 2016 2:27 pm
Skąd: Warszawa
Kontaktowanie:

Re: Speed triple 955i do oceny

Postautor: Stubin » czw maja 04, 2017 8:02 am

ded pisze:Napisz o nim coś jak będziesz po ogkedzinach. Dla mnie to daleko ale speeda raczej w wiosce obok nie znajdę. Na razie będę się jeszcze rozgladal.


Kolega kupił od znajomego więc nawet nie jeździliśmy oglądać :(



Awatar użytkownika
ded
Posty: 91
Rejestracja: śr lis 09, 2016 11:23 am
Skąd: Ciechanów
Kontaktowanie:

Re: Speed triple 955i do oceny

Postautor: ded » wt maja 09, 2017 6:00 pm

http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=6809402501
A jak ten? Mam blisko więc jutro jadę oglądać. Kierunki nieorygonalne, wydech też ale podobno z db killerem i ma zmierzone 94db. Sprzedawca wydaje się rozsądny, podobno moto bez wkładu, tylko opony z 2013 ale bieżnika dużo. Gleba raczej była ale śladów nie widzę. Jutro spróbuję obcykac tuneecu na sucho i podłączyć moto? Obd jest pod siedzeniem?

Awatar użytkownika
Luke
Site Admin
Posty: 326
Rejestracja: pt paź 16, 2015 9:01 pm
Skąd: Warszawa, Praga
Kontaktowanie:

Re: Speed triple 955i do oceny

Postautor: Luke » śr maja 10, 2017 9:50 am

Ten wyglada bardzo wiarygodnie - no i gosciu lata nim 4 sezony, wiec strucla krzywego by raczej tyle nie trzymal :)
Warty obejrzenia jak najbardziej.
Obd pod siedzeniem.

Obrazek


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Obrazek

Awatar użytkownika
ded
Posty: 91
Rejestracja: śr lis 09, 2016 11:23 am
Skąd: Ciechanów
Kontaktowanie:

Re: Speed triple 955i do oceny

Postautor: ded » czw maja 11, 2017 5:55 am

Program mi się nie chciał połączyć ale to pewnie dlatego, że instalowałem na sucho. Moto ogólnie bez większych zastrzeżeń. Właściciel jest detailerem i to straszny pedant. Mało jeździł, oliwę zmieniał co 2 lata więc na granicy zdrowego rozsądku. Zaworów nie regulowal choć wg licznika już jest czas. Mówił że mechanik stwierdził że ich nie słychać a nie mógł dostać w kraju uszczelki pod dekiel. Serio tego nie ma? Dla mnie nie problem kliknąć na jebaju uk ale dziwne to trochę. Wydech przeszczepiony z gladiusa, głośny ale spodziewałem się że będzie jeszcze gorzej, tak czy siak do zmiany. On twierdził że tam oryginalnie powinien być czarny a nie chromowany. Zgadza się? Mi się wydaje że odwrotnie. Poprzedni właściciel bardziej nabroil moim zdaniem. Pompa hamulcowa jest promieniowa, nie sprawdzałem skuteczności ale mówił że "wyczynowa". Może po torze nie było latane ale bo jest gniazdo zapalniczki. Obtarty jeden kraszpad ale nie jakoś mocno choć mocniej niż od parkingowki. Pekniety zadupek ale naprawiony bez malowania - w sumie też bym tak zrobił bo to małe pęknięcie a jest orientacyjny lakier. Opony 2013 ale jeszcze dużo mięsa. Ogólnie to sprzęt fajny ale ten z Tczewa który wcześniej wrzucałem wydaje się być oryginalny w całości a biorąc po uwagę wydech to pewnie wyjdzie tysiaka mniej jeśli będzie w dobrym stanie.

Awatar użytkownika
ded
Posty: 91
Rejestracja: śr lis 09, 2016 11:23 am
Skąd: Ciechanów
Kontaktowanie:

Re: Speed triple 955i do oceny

Postautor: ded » czw maja 11, 2017 8:42 am

Jeszcze takie użytkowe pytanko, bo przejechałem się tylko chwilę. Dźwignia biegów jest dla mnie za nisko umieszczona względem podnóżka- muszę mocno opuszczać stopę żeby wrzucić wyższy bieg. Czy ona jest normalnie na frezie i mogę ją sobie podnieść o ząbek bo nie spojrzałem na to.

Awatar użytkownika
ded
Posty: 91
Rejestracja: śr lis 09, 2016 11:23 am
Skąd: Ciechanów
Kontaktowanie:

Re: Speed triple 955i do oceny

Postautor: ded » pt maja 19, 2017 10:52 pm

Byłem dziś oglądać tego niebieskiego trypla z Tczewa. Niestety nie kupiłem. Mam kilka pytać po obejrzeniu tego motocykla. Ten z płońska miał tarcze bez luzów na sworzniach tarczy hamulcowej. Ten którego oglądałem teraz te luzy miał spore. Już nie pamiętam czy na boki czy tylko przód-tył ale były spore. Czy coś takiego jest dopuszczalne? Trypel ma tarcze pływające? Fabrycznie chyba jedna lampa to światła krótkie, druga długie. Tu obydwa świeciły zarówno na krótkich jak i długich. Czy taką zmianę to można przeprowadzić tak żeby nie oślepiać ludzi (już pomijam homologację)? W tym tryplu najbardziej mnie odepchnęło to, że przy ruszaniu strasznie szarpał, dopiero jak przekroczył 3000 obr to szedł płynnie. Było tak na każdym biegu z jedynką włącznie. Co może być tego przyczyną?


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości