Forum Miłośników Motocykli Triumph

Triumph Boneville T100 special edition

Pytania, zakup kontrolowany, konkretne sztuki do diagnozy, ogłoszenia z [K] z ofertami
GrzegorzB
Posty: 2
Rejestracja: sob sie 04, 2018 12:49 am
Skąd: Pisseczno
Kontaktowanie:

Triumph Boneville T100 special edition

Postautor: GrzegorzB » sob sie 04, 2018 1:34 am

Dobry wieczór,

Jestem tutaj nowy i na początku chciałbym się z Wami serdecznie przywitać :)

Od dłuższego czasu noszę sie z zamiarem kupna Triumpha Boneville. Nie znam się na motocyklach i dlatego proszę Was o poradę. Wpadł mi w oko jeden egzemplarz, ale jak porównałem sobie zdjęcia innych takich samych motocykli to zauważyłem, że moto jest mocno „ zmienione”. Mam m.in na myśli nieoryginalny tylny błotnik, ale przede wszystkim jednen tłumik zamiast dwóch - powinny być chyba dwa? Czy ta zmiana, mam na myśli tłumik, wpływa jakoś negatywnie na np. pracę lub trwałość silnika? Czy ewntualny powrót do dwóch tłumików i oryginalnego błotnika wiąże sie z dużym kosztem? Sorry za być może wg Was śmieszne pytania, ale tak jak pisałem nie znam się na motocyklach, a niechciałbym wpakować się na minę.

Z góry dziękuje za pomoc.

Pozdrawiam

Grzegorz

P.s

Załączam kilka zdjęć. Moto sprzedaje Liberty Motors w Warszawie.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.



Awatar użytkownika
MZR
Posty: 159
Rejestracja: czw cze 30, 2016 3:02 pm
Skąd: Podkarpackie
Kontaktowanie:

Re: Triumph Boneville T100 special edition

Postautor: MZR » pn sie 06, 2018 8:39 am

Witaj Grzegorz. To nie jest model T100 tylko SE. T100 były na kołach szprychowych, wersje SE na kołach odlewanych. Dodatkowo wersja SE z 2013r. miała czerwoną ramę. Ogólnie wyszło ich bardzo mało bo tylko 200 albo 400 sztuk o ile dobrze pamiętam. Sam mam takiego :) Z tego co widzę po zdjęciach to ma zmieniony tłumik na 2-1 oraz amortyzatory gazowe angielskiej firmy TEC. Oprócz tego ma założoną czarną kierownicę, małe lusterka w końcówkach kierownicy, wyrzucony tylny błotnik, inna dźwignia zmiany biegów, zmieniona tylna lampa i kierunkowskazy oraz podnóżki pasażera na aluminiowe. Zmiana tłumika nie wpływa negatywnie na silnik. Powrót do oryginalnych tłumików i błotnika (jeżeli uda Ci się znaleźć w tym rzadkim kolorze jakim jest "Cranberry Red") powinien się zamknąć w 2000zł. Potrzebujesz dwa kolanka, dwa tłumiki, tylny błotnik z lampą i kierunkowskazami itp. Gdybyś go kupił to mam te wszystkie części zdemontowane ze swojego motocykla, razem z kierownicą, lusterkami itp. Mogę też Ci odsprzedać swojego w 100% oryginale. Zdjęcia poniżej. Cena o 1000zł niższa niż ten z ogłoszenia :) Czyli za 25000zł. Jestem pierwszym właścicielem, motocykl zakupiłem nowy w salonie Triumpha Eurorider w Bielsku Białej. 100% bezwypadkowy. Przebieg 32000km.

Obrazek

Obrazek

Pozdrawiam Kamil
-=Triumph Bonneville SE RED FRAME--Honda CB 500 Four--Honda MTX 125R--Simson SUHL MOPED SR2--Mercedes W108 280SE--Chevrolet Corvette C4--Fiat 126p ST=-


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość