Witajcie,
Rozważam zmianę motocykla, jedną z opcji jest Triumph Bonneville Speedmaster, rocznik bieżący z silnikiem 1200.
Nie mam doświadczeń z tą marką, co więcej nie jest ona bardzo popularna w Polsce przez co ciężko o opinie. Macie jakieś doświadczenia? Subiektywne i obiektywne opinie? gdzie są problemy, z czym trzeba się liczyć?
Bedę wdzięczny za wszelkie komentarze.
pozdrawiam
Krwita
Speedmaster 1200 MY2019
Re: Speedmaster 1200 MY2019
Miałem od nowości Bonnevilla 900 rocznik 2013 od roku 2014 do 2019 i kompletnie bez żadnych usterek. Obecnie posiadam Bonnevilla T120 1200 rocznik 2016 od roku 2018 i też kompletnie bezawaryjny... Nie słyszałem też u innych użytkowników, żeby ktoś miał jakieś problemy, także kupuj śmiało i ciesz się jazdą
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: Speedmaster 1200 MY2019
Potwierdzam bezawaryjność motocykli Triumph o ile użytkuje się je i dba w odpowiedni sposób.
Motocykl: Triumph Scrambler 900 EFI - kupiłem nowy w 2010.
Przebieg roczny ok 6000 km.
Na początku miałem problemy z zaworami ale ten model tak ma, tak mówili w serwisie że po dwóch regulacjach będzie ok i jest do tej pory.
Powiem tak, po 50000 km ten motocykl można powiedzieć że się dopiero porządnie "dotarł".
Skrzynia biegów pracuje płynnie.
Nigdy nie miałem żadnych problemów z oświetleniem, rozrusznikiem, ogólnie układem elektrycznym.
Silnik to jest bajka, moim zdaniem nie do zdarcia - zero wycieków, zero poboru oleju, świece bez nalotów, pracuje równo.
Koła szprychowane - zero luzów, solidnie wykonane.
Minusy tego modelu:
- zawieszenie - twarde
- orginalny układ wydechowy (ciężki) - tłumik w środku się rozsypał, coś się urwało ale nie wiem co.
Jak kupowałem motocykl problemy były z serwisem ale teraz jest lepiej. Części dość drogie, mała dostępność akcesoriów i używanych części.
Trzeba sprowadzać z UK lub EU a kurs waluty wysoki.
Ogólnie Triumph robił i dalej robi solidne motocykle w przeciwieństwie do japońskich marek u których jakość spadła ale wszystko ma swoją cenę
Dodam jeszcze że nigdy nie używałem myjki ciśnieniowej przy czyszczeniu bo moim zdaniem wpływa niekorzystnie na stan motocykla.
Wiem że napisałem trochę nie na temat ale nudziło mi się a może komuś się przyda.
Motocykl: Triumph Scrambler 900 EFI - kupiłem nowy w 2010.
Przebieg roczny ok 6000 km.
Na początku miałem problemy z zaworami ale ten model tak ma, tak mówili w serwisie że po dwóch regulacjach będzie ok i jest do tej pory.
Powiem tak, po 50000 km ten motocykl można powiedzieć że się dopiero porządnie "dotarł".
Skrzynia biegów pracuje płynnie.
Nigdy nie miałem żadnych problemów z oświetleniem, rozrusznikiem, ogólnie układem elektrycznym.
Silnik to jest bajka, moim zdaniem nie do zdarcia - zero wycieków, zero poboru oleju, świece bez nalotów, pracuje równo.
Koła szprychowane - zero luzów, solidnie wykonane.
Minusy tego modelu:
- zawieszenie - twarde
- orginalny układ wydechowy (ciężki) - tłumik w środku się rozsypał, coś się urwało ale nie wiem co.
Jak kupowałem motocykl problemy były z serwisem ale teraz jest lepiej. Części dość drogie, mała dostępność akcesoriów i używanych części.
Trzeba sprowadzać z UK lub EU a kurs waluty wysoki.
Ogólnie Triumph robił i dalej robi solidne motocykle w przeciwieństwie do japońskich marek u których jakość spadła ale wszystko ma swoją cenę
Dodam jeszcze że nigdy nie używałem myjki ciśnieniowej przy czyszczeniu bo moim zdaniem wpływa niekorzystnie na stan motocykla.
Wiem że napisałem trochę nie na temat ale nudziło mi się a może komuś się przyda.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości