Tiger 900 T400 STEAMER
Tiger 900 T400 STEAMER
Niewiele ich u nas jest mnie trafił się taki z 1998r , jak trafił do mnie był bardzo zaniedbany a teraz jest tylko poobijany
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: Tiger 900 T400 STEAMER
Super maszyny
Zazdroscic mozliwosci posiadania dwoch!
Jak silnik w tym 900? Nie narzekasz na halas i slaba kulture pracy, ktora strasza mechanicy?
Fap-a-talk
Zazdroscic mozliwosci posiadania dwoch!
Jak silnik w tym 900? Nie narzekasz na halas i slaba kulture pracy, ktora strasza mechanicy?
Fap-a-talk
Freelancer - pozycjoner, Seowiec do wynajęcia - https://Freelancer-warszawa.pl | https://freelancerka.com
Re: Tiger 900 T400 STEAMER
Heheheheheh straszą bo w życiu nie mieli do czynienia z tymi silnikami , przynajmniej wiem że mam silnik , ja swoim przejechałem 134k km i bóg wie ile miał nalatane wcześniej , zero zużycia , silnik nie bierze grama oleju w przeciwieństwie do 955 który przy poganianiu lubi podpić , ma charakterystyczny świergot od i to mu dodaje uroku , jedyne co mnie WQRWIA to to że ludzie mylą go z Afryką.
Re: Tiger 900 T400 STEAMER
No i tak myslalem wlasnie najwiecej do powiedzenia maja przewaznie ci, ktorzy nie maja w temacie doswiadczenia.
A motorek malo popularny to i legendy powstaja
Faktycznie - jest podobny do Afryki hehe
Fap-a-talk
A motorek malo popularny to i legendy powstaja
Faktycznie - jest podobny do Afryki hehe
Fap-a-talk
Freelancer - pozycjoner, Seowiec do wynajęcia - https://Freelancer-warszawa.pl | https://freelancerka.com
Re: Tiger 900 T400 STEAMER
Silniki 885 to legenda sama w sobie. Ten sam silnik był montowany przez pierwsze dwa lata w "nowej" budzie Tigera 1999-2000 i na wtrysku Sagem osiągał 85 KM (następne modele z silnikiem 955 miały 105 KM). W pierwszych wersjach Tigera podobno spalanie było takie sobie (masa moto + gaźniki). W moim egzemplarzu z 1999 roku na wtrysku spalanie na trasie Warszawa - Nordcapp - Warszawa wyniosło 4,3 litra przy średnio załadowanym motocyklu (top case + torba na tył + 5l kanister z paliwem), jednej osobie i prędkościach 110-120 km/h. Od kilku lat ten motocykl użytkuje mój Kolega, który kupił go ode mnie i przesiadł się z Varadero. Ma go już 6-7 lat i nie zamierza go sprzedawać. Zadowoleni użytkownicy najlepszą reklamą Triumph'a
Re: Tiger 900 T400 STEAMER
Mój ma prawdopodobnie ponad 200k km przechulane , bo ostatni przegląd w niemcowni miał na 111k km , kupiłem z przebiegiem magicznych 20k a teraz mam 38km , u mnie się przewinął , silnik nie bierze grama oleju od wymiany do wymiany , co 7k km Liqui Molly 10W40 z molibdenem , pali w każdych warunkach , bez względu na temperaturę zewnętrzną na dotyk. Miałem dwa 955i , mam Sprinta 955i ale żaden z nich nie daje takiej frajdy jak 885 na gaźnikach , oba Tiger 955i poszły do kolegów ale ten ma dożywocie u mnie a później honorowe miejsce w salonie przy kominku , żeby grzał sobie rury na stare lata.
Re: Tiger 900 T400 STEAMER
Silnik 855 zadebiutował właśnie w modelu Tiger w bodajże 1992 roku i sukcesywnie zaczął wypierać inne jednostki napędowe (750, 1000 i 1200). Był tak dobrą i wytrzymałą jednostką napędową, że występował w wielu wersjach o różnej mocy. Nawet inżynierowie z Cosworth'a wzięli go na warsztat i Triumph wypuścił limitowaną wersję Daytona Super III z m.in. podniesioną mocą silnika i obniżoną masą własną motocykla. Ten sam silnik potem został przystosowany przez Lotus Engenering do współpracy z układem wtryskowym i był montowany m.in. w Speed Triplach 1997-2000 (oznaczenie modelu T509) i Tiger 1999-2000 (i trochę egzemplarzy na początku 2001). Następca 855 - silnik 955 zaczął być montowany w Daytonach już w 1997 roku, ale początkowo nie była to udana konstrukcja i dopiero egzemplarze z oznaczeniami 955i od 1999 roku zostały poprawione i choroby wieku dziecięcego zostały usunięte. Mój brat, który jeździ m.in. Daytoną T509 z 1998 roku wymienił silnik na 855 od Speed Tripla i pomimo zmiany mocy ze 130 do 108 KM twierdzi, że jeździ mu się znacznie lepiej
Piszę to tylko po to żeby uświadomić niektórych Forumowiczów, że niektóre modele w "nowszej budzie" z lat 1997-2001 mogą posiadać silniki 855 starszej generacji na wtrysku i jeśli komuś nie zależy na kilku konikach więcej to trwałością w większości przypadków przewyższają silniki 955.
Po 2005 roku weszły jednostki napędowe 1050, ale to już era nowożytna więc niech wypowiedzą się młodsi Forumowicze
Piszę to tylko po to żeby uświadomić niektórych Forumowiczów, że niektóre modele w "nowszej budzie" z lat 1997-2001 mogą posiadać silniki 855 starszej generacji na wtrysku i jeśli komuś nie zależy na kilku konikach więcej to trwałością w większości przypadków przewyższają silniki 955.
Po 2005 roku weszły jednostki napędowe 1050, ale to już era nowożytna więc niech wypowiedzą się młodsi Forumowicze
Re: Tiger 900 T400 STEAMER
Chodziło oczywiście o silniki 885, a nie jak błędnie napisałem 855 To przez to, że jeszcze kawy nie piłem Czy jest możliwość edycji postów, bo nie mogę znaleźć
Re: Tiger 900 T400 STEAMER
Stubin oczywiście, że jest. Wybierasz na swoim poście "ołówek" (przycisk 1 z lewej w rzędzie po prawej stronie).
Re: Tiger 900 T400 STEAMER
Sorry, ale u mnie jest tylko wykrzyknik (zgłoszenie postu) i cudzysłów (cytowanie postu). Żadnego ołówka nie widzęślimak pisze:Stubin oczywiście, że jest. Wybierasz na swoim poście "ołówek" (przycisk 1 z lewej w rzędzie po prawej stronie).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości