Witam,
Czy ktoś ma doświadczenie z wydechami typu aftermarket?
Scrambler 2006, wydech TEC 2w1...odcina zapłon po przegrzaniu...trzeba wyjąć "buffona"...ale hałas jest taki że ptaki uciekają na 200 m przed....ale dźwięk super..
wydech aftermarket
Re: wydech aftermarket
Pokaż.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Re: wydech aftermarket
Mam dokładnie ten wydech w swoim Bonnevillu... Masz moto na gaźnikach czy już na wtrysku?
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: wydech aftermarket
Scrambler 900 na gaźnikach. Wydech TEC 2w1, krótki tłumik. Odcina zapłon po przegrzaniu - jazda pow. 120 km/godz ponad 25 km. Po przestygnięciu jazda jest możliwa.
Nie sprawdziłem czy się przegrzewa po wyjęciu dekla, bo choć odgłos jest fantastyczny to ryzyko zatrzymania przez policje jest duże...
Dekiel od strony wewnętrznej ma rurke z sześcioma otworami w ściance. Koniec rurki był zaślepiony. Dzisiaj doraźnie obciąłem zaślepienie czyli suma powierzchni otworów powiększyła się o średnicę rurki. Po dzisiejszej jeździe po mieście w upale narazie bez zarzutu, ale nie miałem dłuższych przebiegów z dużą szybkością.
Instrukcja TEC informuje że ich układ wydechowy nie wymaga zmian dyszy w gaźnikach . Wydaje się że tak ale bez dekla.. [*]
Nie sprawdziłem czy się przegrzewa po wyjęciu dekla, bo choć odgłos jest fantastyczny to ryzyko zatrzymania przez policje jest duże...
Dekiel od strony wewnętrznej ma rurke z sześcioma otworami w ściance. Koniec rurki był zaślepiony. Dzisiaj doraźnie obciąłem zaślepienie czyli suma powierzchni otworów powiększyła się o średnicę rurki. Po dzisiejszej jeździe po mieście w upale narazie bez zarzutu, ale nie miałem dłuższych przebiegów z dużą szybkością.
Instrukcja TEC informuje że ich układ wydechowy nie wymaga zmian dyszy w gaźnikach . Wydaje się że tak ale bez dekla.. [*]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Re: wydech aftermarket
"Dekiel" to DB-killer po "fachowemu" Nie sądzę, żeby to miało wpływ na odcinanie zapłonu... Przez ostatni weekend zrobiłem prawie 1000km z DB-killerem i nic takiego u mnie się nie dzieje...
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: wydech aftermarket
Chyba masz rację..niestety. Coraz mniej widzę związku z wydechem. Ostatnio przerwał na chwilę gdy silnik nie był przegrzany.Zaczynam podejrzewać układ paliwowy. Być może bak jest zanieczyszczony, bo moto stał kilka lat bez ruchu...
Re: wydech aftermarket
"Check" nie świeci? Podpinałeś pod TuneEcu? Nie ma żadnych błędów? Jeżeli długo stał, to rzeczywiście mógł coś zassać...
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: wydech aftermarket
Muszę się przyznać do małej wtopy. Opisywane przeze mnie objawy, przerywanie silnika itp nie były spowodowane zmianą wydechu czy też przegrzaniem. Powód banalny: obluzowana klema. Piszę o tym dlatego że może to się komuś przytrafić. Objawy są takie że szuka się przysłowiowego gwozdzia w d...a powód jest banalnie prosty. Dlatego jeżeli jest awaria to najpierw trzeba szukać najprostszej przyczyny, a dopiero potem demontować cylindry.... Kolegom którzy zechcieli mnie wesprzeć dobrą radą bardzo dziękuję. A Scrambler śmiga aż miło wydając słuszne odgłosy z dobrego aftermarketowego wydechu.
Re: wydech aftermarket
Hehe, tego to chyba nikt nie brał pod uwagę
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: wydech aftermarket
Hehe, szkoda że nie przeczytałem wcześniej, też mi kiedyś tak się zepsuło motoBaS115 pisze:Muszę się przyznać do małej wtopy. Opisywane przeze mnie objawy, przerywanie silnika itp nie były spowodowane zmianą wydechu czy też przegrzaniem. Powód banalny: obluzowana klema. Piszę o tym dlatego że może to się komuś przytrafić. Objawy są takie że szuka się przysłowiowego gwozdzia w d...a powód jest banalnie prosty. Dlatego jeżeli jest awaria to najpierw trzeba szukać najprostszej przyczyny, a dopiero potem demontować cylindry.... Kolegom którzy zechcieli mnie wesprzeć dobrą radą bardzo dziękuję. A Scrambler śmiga aż miło wydając słuszne odgłosy z dobrego aftermarketowego wydechu.
Na szczęście rozkminilem w pół godziny.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości