Panowie i Panie, jestem bliski zakupu Americi , czy ktoś może posiada, doradzi na co uważać lub na co zwrócić uwagę przy oględzinach ?
Pozdrawiam
America
Re: America
Nie znam tego modelu / nie pomoge
Moge doradzic uniwersalnie:
- glowka ramy, czy nie ma spawow, krzywizn
- rdza na srubach i tarczach znaczy o slabym przechowywaniu (u anglikow to norma)
- czy nie sciaga na ktoras strone
- jak sie zachowuje przy ruszaniu z 5 biegu (stan sprzegla - jesi ruszy albo prawie ruszy to sprzeglo zjechane)
- walek zdawczy jesi da rade ( nie wiem jak tam z dostepem)
No i te podstawowe oczywiste rzeczy
Powodzenia!
Moge doradzic uniwersalnie:
- glowka ramy, czy nie ma spawow, krzywizn
- rdza na srubach i tarczach znaczy o slabym przechowywaniu (u anglikow to norma)
- czy nie sciaga na ktoras strone
- jak sie zachowuje przy ruszaniu z 5 biegu (stan sprzegla - jesi ruszy albo prawie ruszy to sprzeglo zjechane)
- walek zdawczy jesi da rade ( nie wiem jak tam z dostepem)
No i te podstawowe oczywiste rzeczy
Powodzenia!
Freelancer - pozycjoner, Seowiec do wynajęcia - https://Freelancer-warszawa.pl | https://freelancerka.com
Re: America
Mam Speedmastera z 2009, generalnie to samo co America (inna kierownica, siedzenie, podwójna tarcza z przodu i inne felgi).
Mój ma swoje lata, przebieg 30k km i nic poza eksploatacyjnymi wymianami robić nie trzeba było.
Silnik niewysilony, z nieoryginalnymi wydechami ładnie gada, na fabrycznych cichutki...
Nie słyszałem o typowych przypadłościach tego modelu.
Jeżeli po pewnym czasie zacznie Ci brakować mocy to silnik ma pewne rezerwy i po wymianie wydechów,
filtra powietrza i map zapłonu można dołożyć mu kilkanaście % mocy i momentu.
Jeżeli lubisz coś dłubać, przerabiać i ozdabiać to jest wiele sklepów z akcesoriami do różnych modeli Triumpha z klasycznymi twinami.
Mój ma swoje lata, przebieg 30k km i nic poza eksploatacyjnymi wymianami robić nie trzeba było.
Silnik niewysilony, z nieoryginalnymi wydechami ładnie gada, na fabrycznych cichutki...
Nie słyszałem o typowych przypadłościach tego modelu.
Jeżeli po pewnym czasie zacznie Ci brakować mocy to silnik ma pewne rezerwy i po wymianie wydechów,
filtra powietrza i map zapłonu można dołożyć mu kilkanaście % mocy i momentu.
Jeżeli lubisz coś dłubać, przerabiać i ozdabiać to jest wiele sklepów z akcesoriami do różnych modeli Triumpha z klasycznymi twinami.
Re: America
Dzięki chłopaki, napisałem na priv kogoś z forum, ktoś jednak ma /miał.
Speedmaster - też się zastanawiałem - bliźniaki niemal, jednak America to szprychowane koła i dzielona kanapa , na gaźniku bliżej poprostu "natury". Powiem ,że speedmaster to podobny koszt co amercia tyle, że ciut młodszy.Jak sprzedawca będzie kombinował lub coś nie wyjdzie w zakupie temat speedmastera powróci.
....A czy Triumpha można upiększyć ?
Speedmaster - też się zastanawiałem - bliźniaki niemal, jednak America to szprychowane koła i dzielona kanapa , na gaźniku bliżej poprostu "natury". Powiem ,że speedmaster to podobny koszt co amercia tyle, że ciut młodszy.Jak sprzedawca będzie kombinował lub coś nie wyjdzie w zakupie temat speedmastera powróci.
....A czy Triumpha można upiększyć ?
Re: America
Wszystko mozna upiekszyc bo piekno to - poza ogolnymi kanonami - takze subiektywne odczucie.
Freelancer - pozycjoner, Seowiec do wynajęcia - https://Freelancer-warszawa.pl | https://freelancerka.com
Re: America
Do Triumpha nie ma pewnie tylu opasłych katalogów (z gotowcami) jak do H-D,
ale po wpisaniu do wyszukiwarki Triumph accessories jest w czym wybierać (ogranicza Cie tylko fantazja i kasa...).
ale po wpisaniu do wyszukiwarki Triumph accessories jest w czym wybierać (ogranicza Cie tylko fantazja i kasa...).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości