Jak w temacie.
Jako że 955 jest stosunkowo mało to się nie przymierzyłem jeszcze.
Pytanie jest takie , jak wygląda pozycja przy Waszych rozmiarach.
Ja mam 186 i 82 kg - i zastanawiam się czy trypel 955 nie bedzie dla mnie za mały.
Siedziałem na 675 , strasznie krótki był , bo nie miał tego wystającego ogona za wydechami , i nogami (kolanami)trafiałem akurat w zamontowane crash pady.
Jak się ma 955 do 675?
Speed Triple 955 - a Wasze gabaryty
Re: Speed Triple 955 - a Wasze gabaryty
Porównaj sobie na http://cycle-ergo.com/
Re: Speed Triple 955 - a Wasze gabaryty
Mam 180/80 choć niedawno było 95 kg. Jeśli chodzi o kwestię wizualną to się nie wypowiem. Ogólnie motocykl jest wysoki. Ja spokojnie dotykam obydwoma nogami do ziemi, ale zapasu nie ma dużo. Przy Twoim wzroście powinno być akurat. Pozycja jest raczej odprężona, nogi nie są mocno ugięte, ale jak zamontowałem sobie drugi zestaw crashpadów to przy mocnym hamowaniu opieram się o nie kolanami. 955 akurat ma trochę tyłka i wygląda masywnie ale nie ociężale. Te nowsze zgodnie z trendami "bezdupia" myślę że są też mniej wygodne dla pasażera. Co do samej jazdy to na długie trasy się jeszcze nie wybierałem ale może nie być źle. W sensie tyłek, bo jak to na nakedzie wiatr daje się we znaki. O dziwo jak się schowasz za owiewką to nawet wysokie prędkości są do zniesienia ale to próbowałem przez chwilę. Myślę, że japońskie maszyny będą projektowane pod niższe osoby, przynajmniej takie mam obserwacje. Przymierzałem się do Horneta 900 i siodło było wyraźnie niżej- po moim poprzednim motocyklu zdecydowanie za nisko. BMW to maszyny dla wysokich ale jako takiego odpowiednika s3 chyba nie mają w ofercie. Najbliżej jest chyba k1200r ale to już inna cena zakupu i utrzymania. Poza tym jest dużo cięższy.
Re: Speed Triple 955 - a Wasze gabaryty
Dzięki.
To mi dużo wyjaśnia. Dobrze że 955 jest dłuższe , w sensie ogona od 675 bo tam ewidentnie brakuje trochę motocykla i niektórzy moi znajomi mówią ( żeby wybić mi ten pomysł z głowy) że wyglądałbym jak kastrat na kastracie
To że sięgasz przy hamowaniu czy dobijasz do crashpadów może dla mnie być problematyczne bo gostek od 675 tez narzekał a miał ok 175-180.
Dobrze że siodło jest względnie wysoko , bo ja też ma schize żeby nie szorować dupą po asfalcie - wczeniej maiłe kanapę na 880 mm także tego...
Naked i walka z waitrem mi nie straszna , i dobrze bo stopuje żeby nie latać po 200 kmh .....
Dzięki muszę sie rozejrzeć
To mi dużo wyjaśnia. Dobrze że 955 jest dłuższe , w sensie ogona od 675 bo tam ewidentnie brakuje trochę motocykla i niektórzy moi znajomi mówią ( żeby wybić mi ten pomysł z głowy) że wyglądałbym jak kastrat na kastracie
To że sięgasz przy hamowaniu czy dobijasz do crashpadów może dla mnie być problematyczne bo gostek od 675 tez narzekał a miał ok 175-180.
Dobrze że siodło jest względnie wysoko , bo ja też ma schize żeby nie szorować dupą po asfalcie - wczeniej maiłe kanapę na 880 mm także tego...
Naked i walka z waitrem mi nie straszna , i dobrze bo stopuje żeby nie latać po 200 kmh .....
Dzięki muszę sie rozejrzeć
Re: Speed Triple 955 - a Wasze gabaryty
Miałem crushpady przy kierunkach, a dołożyłem te bliżej kolan i to do nich dotykam. Normalnie to przetłoczenia w zbiorniku na kolana są spoko. Jak będziesz miał tą małą owiewkę, to można się za nią schować. Ja leciałem przez chwilę 190 i nie ma wielkiego dyskomfortu. Na dłuższą metę pewnie byłoby to męczące ale jeśli złożysz się jak na sporcie, to pęd wiatru tak mocno nie przeszkadza.
Re: Speed Triple 955 - a Wasze gabaryty
Kupiłem Streeta 675
Oglądałem też 955 - i potwiedzam - kanapa jest wysoko ( mam 186 cm) bak jest wysoki i masywny , zadupek tęż napchany. Duży zwarty motocykl.
Padło na Streeta 675 ze względu na sztukę jaka się trafiła.
Gabarytowo też jest dobrze - wygodnie , kanapa trochę niżej niż 955 ale np w fz6 czy hornecie jest wyczuwalnie niżej.
O reszcie zalet chyba nie musze wypisywać bo mot cykl jest genialny
Oglądałem też 955 - i potwiedzam - kanapa jest wysoko ( mam 186 cm) bak jest wysoki i masywny , zadupek tęż napchany. Duży zwarty motocykl.
Padło na Streeta 675 ze względu na sztukę jaka się trafiła.
Gabarytowo też jest dobrze - wygodnie , kanapa trochę niżej niż 955 ale np w fz6 czy hornecie jest wyczuwalnie niżej.
O reszcie zalet chyba nie musze wypisywać bo mot cykl jest genialny
Re: Speed Triple 955 - a Wasze gabaryty
Hej!
Wczoraj kupilem Speeda 955i z 2002 roku i dopiero po 150 km zobaczylem jakie to niewygodne dla osoby 190cm wzrostu.
Czy macie jakies rady odnosnie podniesienia kanapy, niedrogiego obnizenia setow i podniesienia kierownicy?
Plan mam taki:
1. kierownica - risery Accel (269zl)
2. kanapa (tapicer, nie wiem ile PLN) tu albo zostawie dzielona albo sprobuje przerobic na jedna dluga i wypoziomowac miejsce gdzie siedze,
zeby nie zjezdzac na bak przy hamowaniu. moze jakas pasuje od innego modelu?
3. sety - jedyny moj pomysl to adaptery robione na zamowienie o tokarza, zeby opuscic je o 2 cm i odsadzic do zewnatrz (coby nogi o wydech nie przypalic)
Jakies tipy?
Wczoraj kupilem Speeda 955i z 2002 roku i dopiero po 150 km zobaczylem jakie to niewygodne dla osoby 190cm wzrostu.
Czy macie jakies rady odnosnie podniesienia kanapy, niedrogiego obnizenia setow i podniesienia kierownicy?
Plan mam taki:
1. kierownica - risery Accel (269zl)
2. kanapa (tapicer, nie wiem ile PLN) tu albo zostawie dzielona albo sprobuje przerobic na jedna dluga i wypoziomowac miejsce gdzie siedze,
zeby nie zjezdzac na bak przy hamowaniu. moze jakas pasuje od innego modelu?
3. sety - jedyny moj pomysl to adaptery robione na zamowienie o tokarza, zeby opuscic je o 2 cm i odsadzic do zewnatrz (coby nogi o wydech nie przypalic)
Jakies tipy?
-
- Posty: 1
- Rejestracja: pt sie 02, 2019 12:40 am
- Kontakt:
Re: Speed Triple 955 - a Wasze gabaryty
Troszkę mnie zasmuciłeś... Czym jeździłeś wcześniej? Chciałbym wiedzieć do czego porównujesz komfort w 955i.brzoza44 pisze:Hej!
Wczoraj kupilem Speeda 955i z 2002 roku i dopiero po 150 km zobaczylem jakie to niewygodne dla osoby 190cm wzrostu.
Czy macie jakies rady odnosnie podniesienia kanapy, niedrogiego obnizenia setow i podniesienia kierownicy?
Plan mam taki:
1. kierownica - risery Accel (269zl)
2. kanapa (tapicer, nie wiem ile PLN) tu albo zostawie dzielona albo sprobuje przerobic na jedna dluga i wypoziomowac miejsce gdzie siedze,
zeby nie zjezdzac na bak przy hamowaniu. moze jakas pasuje od innego modelu?
3. sety - jedyny moj pomysl to adaptery robione na zamowienie o tokarza, zeby opuscic je o 2 cm i odsadzic do zewnatrz (coby nogi o wydech nie przypalic)
Jakies tipy?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości