Witam wszystkich miłośników Triumpha.
Po dłuższej przerwie ponownie zamarzyło mi się siąść na motor i wybór padł na markę Triumph.
Najbardziej podoba mi się T120 ale rozważam też T100 lub Speedmastera. Z racji sporych gabarytów (190 cm wzrostu i sporo ponad 100kg wagi) szukam coś odpowiedniego.
Tutaj zwracam się do Was koledzy i koleżanki o porady i sugestie który z tych motorów byłby najbardziej odpowiedni aby nie wyglądać na nim jak na kozie. Wiem że różnica miedzy 120 a 100 jest niewielka bo wysokość siedziska jest identyczna jednak inne dodatki mają wpływ na ogólny wygląd.
Na stronie https://cycle-ergo.com widać niewielkie różnice, ale może ktoś ma swoje doświadczenia i chciałby się z nimi podzielić.
Proszę też o propozycje motorów które są godne kupienia. Przeglądam ogłoszenia i trochę się orientuję w tym co jest dostępne na rynku.
Interesuje mnie coś od 2010 roku, oczywiście w rozsądnych pieniądzach.
Jeszcze jedno pytanie do posiadaczy Speedmastera. Od którego rocznika montowany był w nich ABS fabrycznie ?
Nigdzie nie mogę znaleść tej informacji.
Wszystkie porady mile widziane.
T120, speedmaster czy T100.
Re: T120, speedmaster czy T100.
Z tych trzech największy będzie T120. T100 bym odpuścił, pomijając mniejsze gabaryty to zostanie słabszy silnik, oraz słabsze hamulce (jedna tarcza z przodu).
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: T120, speedmaster czy T100.
MZR dzięki za podpowiedź.
Dzisiaj byłem w salonie Triumpha w Warszawie i po przejrzeniu praktycznie wszystkich modeli najbardziej wpadł mi w oko Scrambler XE. Jak dla mnie najwygodniejsza pozycja za kierownicą.
Zdecydowanie odpada Speedmaster. Za nisko i strasznie niewygodnie.
Natomiast różnica pomiędzy T120 i T100 pomijając oczywiście parametry techniczne praktycznie nie odczuwalna, choć czuć tą moc T120.
W związku z tym że w Polsce praktycznie T120 jest nie do zdobycia pozostaje mi T100.
Jednak znalazłem ciekawą alternatywę w postaci Bonka SE.
Czy ktoś może posiada taki i może się wypowiedzieć na jego temat.
Jest taki dostępny ale daleko.
Ktoś może już go oglądał i może coś wiecej powiedzieć na jego temat.
https://www.otomoto.pl/oferta/triumph-b ... llery-open
Fajne malowanie.
Jeśli jest ktoś kto może coś powiedzieć na temat tego egzemplarza bardzo proszę o kontakt.
pozdrawiam
Dzisiaj byłem w salonie Triumpha w Warszawie i po przejrzeniu praktycznie wszystkich modeli najbardziej wpadł mi w oko Scrambler XE. Jak dla mnie najwygodniejsza pozycja za kierownicą.
Zdecydowanie odpada Speedmaster. Za nisko i strasznie niewygodnie.
Natomiast różnica pomiędzy T120 i T100 pomijając oczywiście parametry techniczne praktycznie nie odczuwalna, choć czuć tą moc T120.
W związku z tym że w Polsce praktycznie T120 jest nie do zdobycia pozostaje mi T100.
Jednak znalazłem ciekawą alternatywę w postaci Bonka SE.
Czy ktoś może posiada taki i może się wypowiedzieć na jego temat.
Jest taki dostępny ale daleko.
Ktoś może już go oglądał i może coś wiecej powiedzieć na jego temat.
https://www.otomoto.pl/oferta/triumph-b ... llery-open
Fajne malowanie.
Jeśli jest ktoś kto może coś powiedzieć na temat tego egzemplarza bardzo proszę o kontakt.
pozdrawiam
Re: T120, speedmaster czy T100.
Różnica pomiędzy T100 a T120 wyjdzie przy dłuższej eksploatacji. Do SE nie ma co porównywać bo to inne moto jest, chłodzony powietrzem, bez ABS, bez kontroli trakcji, bez map zapłonu itp. Miałem SE przez 5 lat, jest to kompletnie bezawaryjny sprzęt, ale przez przednie koło w rozmiarze 17" jest najmniejszy ze wszystkich, które tu opisujemy. Biorąc pod uwagę Twój wzrost to bym stanowczo odradzał, jeżeli ma być coś tańszego z modeli chłodzonych powietrzem to szukaj T100 lub Scramblera, tam z przodu jest koło w rozmiarze 19".
P.S. Bonneville SE z ogłoszenia wygląda ładnie, jest w 100% oryginalny, nawet opony ma jeszcze oryginalne lub wymienione na takie same jak miał fabrycznie. Ale wiadomo, na żywo trzeba zobaczyć, żeby coś więcej napisać...
P.S. Bonneville SE z ogłoszenia wygląda ładnie, jest w 100% oryginalny, nawet opony ma jeszcze oryginalne lub wymienione na takie same jak miał fabrycznie. Ale wiadomo, na żywo trzeba zobaczyć, żeby coś więcej napisać...
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: T120, speedmaster czy T100.
W Polsce praktycznie nie można znaleść używanego T120, natomiast jest sporo T100 i na takiego się zdecydowałem.
Jeszcze czekam na odbiór i jak tylko będę go miał dam znać.
Dzięki za porady.
Pozdr.
Jeszcze czekam na odbiór i jak tylko będę go miał dam znać.
Dzięki za porady.
Pozdr.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość