Triumph tiger 900 rally pro

Wszystko o klasycznym Tigerze i jego wersjach - enduro z grupy "Adventure"
ON13
Posty: 1
Rejestracja: ndz maja 10, 2020 8:26 pm
Kontakt:

Triumph tiger 900 rally pro

Post autor: ON13 »

Siemka, przede wszystkim witam wszystkich jest to mój pierwszy wpis :)., i zacznę od pytania do osób które posiadają Tigera 900 rally pro, pierwsze wnioski + i - , jak się jeździ po czarnym, komfort jazdy , odnośnie silnika czy faktycznie przy prędkości do 10 km zdarza się że gaśnie ( zwrócili na to uwagę Ścigacz i świat motocykli dlatego pytam), czy powyżej 130km faktycznie są drgania na kierownicy i czy są uciążliwe, czy ciepło od silnika idzie na kolana..... Być może jeszcze dorzucicie swoje Spostrzeżenia. Planuję kupno motocykla, i tak wybór padł na podstawową wersję Africa Twin i Tigerek. Jazdę próbną planuje na wrzesień nie jestem profesjonalistą i pewne rzeczy mogę nie zauważyć lub nie zwrócić uwagi , będzie to mój pierwszy Triumph i gdyby nie koleś który miał kilkadziesiąt motocykli, Europe i część Azji objechał od kilku lat ma 800xca i jest bardzooooo zadowolony , stąd moje zainteresowanie nim.
Pozdrawiam



Cohiba
Posty: 5
Rejestracja: śr lip 14, 2021 11:09 pm
Kontakt:

Re: Triumph tiger 900 rally pro

Post autor: Cohiba »

hej. Ja na swoim Rally Pro przejechałem póki co 1200 km i moje odczucia są następujące:
Co do prowadzenia się moto, zero zastrzeżeń. Gładko i łatwo. Bardzo przyjemny w prowadzeniu po czarnym ale i w terenie (lekkie szutry)
Jeśli pytasz o gaśniecie, to poza moimi błędami i złym balansem gazu i sprzęgła, sam z siebie nigdy nie zgasł.
Grzanie w kolana. Jest. Ale zauważyłem to w mega upalne dni. +28, +30 st. W chłodniejsze dni czuć ciepło ale jest normalne, znośne.
Natomiast w te mega ciepłe dni wystarczyło delikatnie rozchylić nogi i było ok. Nie jest to bardzo dokuczająca kwestia. Przynajmniej dla mnie.