Cześć, czy ktoś używa tytułowego siedzenia tzw comfort seat i może się podzielić opinią na jego temat?
Zwłaszcza w porównaniu do standardowego w wodniakach.
A może ktoś z Warszawy lub okolic ma takie siedzenie? Byłbym zobowiązany za możliwość przmierzenia się do niego (uprzedzając pytanie: w Triumpie ich nie ma).
Z góry dziękuję
Comfort seat
Re: Comfort seat
Miałem obydwie kanapy w swoim T120, piszę obydwie bo jest zwykłe "COMFORT SEAT", i "BENCH SEAT", które jest dużo smuklejsze a równie wygodne, bo ma te same wstawki "3D Net". Kanapy są wygodne, super wykonane, przeszycia nie przemakają, a wyszywane logo Triumph robi robotę, polecam!
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: Comfort seat
Bardzo Ci dziękuję za opinię.
Czy możesz jeszcze powiedzieć, jaka jest różnica w wygodzie (na trasie) pomiędzy comfort a standardowym siedzeniem? Czy comfort ma wkładkę żelową?
Na standardowym siedzeniu po niespełna godzinie jazdy moje pośladki zaczynają błagać o litość, dlatego szukam alternatywy.... dodatkowo comfort jest wyższe ok 2 cm, co przy moim wyższym wzroście też ma znaczenie.
Czy możesz jeszcze powiedzieć, jaka jest różnica w wygodzie (na trasie) pomiędzy comfort a standardowym siedzeniem? Czy comfort ma wkładkę żelową?
Na standardowym siedzeniu po niespełna godzinie jazdy moje pośladki zaczynają błagać o litość, dlatego szukam alternatywy.... dodatkowo comfort jest wyższe ok 2 cm, co przy moim wyższym wzroście też ma znaczenie.
Re: Comfort seat
Nie pojeździłem za dużo na standardowej kanapie, także nie pomogę w tej kwestii, nie wiem też czy posiada ono wkładkę żelową... Triumph niestety nie zdradza co to jest "3D Net Comfort Technology", z tego materiału też korzysta Royal Enfield przy swoich akcesoryjnych kanapach, i w ich opisie można znaleźć troszkę więcej info:
"Stylowy i wygodny fotel turystyczny korzysta z technologii siatki 3D, aby równomiernie rozłożyć ciężar, zwiększając komfort na długich dystansach. Subtelny branding Royal Enfield nadaje mu odrobinę stylu. Oryginalne akcesorium Royal Enfield. Uwaga: Wykorzystują one najnowszą wyściółkę siedzenia „3D Net Technology”, która zapewnia znacznie wyższy komfort niż zwykła wyściółka z pianki (szczególnie na długich dystansach), powietrze uwięzione w siatce pomaga również utrzymać chłód w siedzeniu w cieplejszych warunkach. Dzianina 3D jest oddychająca, pochłania wibracje i rozkłada ciężar motocyklisty na większej powierzchni, zapewniając niezrównany poziom komfortu".
Na zdjęciu w przekroju widać jakby siatki były połączone czymś w rodzaju żelu...
"Stylowy i wygodny fotel turystyczny korzysta z technologii siatki 3D, aby równomiernie rozłożyć ciężar, zwiększając komfort na długich dystansach. Subtelny branding Royal Enfield nadaje mu odrobinę stylu. Oryginalne akcesorium Royal Enfield. Uwaga: Wykorzystują one najnowszą wyściółkę siedzenia „3D Net Technology”, która zapewnia znacznie wyższy komfort niż zwykła wyściółka z pianki (szczególnie na długich dystansach), powietrze uwięzione w siatce pomaga również utrzymać chłód w siedzeniu w cieplejszych warunkach. Dzianina 3D jest oddychająca, pochłania wibracje i rozkłada ciężar motocyklisty na większej powierzchni, zapewniając niezrównany poziom komfortu".
Na zdjęciu w przekroju widać jakby siatki były połączone czymś w rodzaju żelu...
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: Comfort seat
MZR, bardzo Ci dziękuję.
Dowiedziałem się od Ciebie więcej, niż przekopując godzinami zagraniczne fora.
W takim razie chyba zaryzykuję zakup, chociaż wyszywany napis Triumph z tyłu kanapy będzie ładny do pierwszego ubrudzenia, jak przypuszczam...
PS
Twój projekt scrambler bardzo mi się podoba. Tym bardziej, że mój T120 również jest zielony, czyli w najszybszym z możliwych kolorów
Dowiedziałem się od Ciebie więcej, niż przekopując godzinami zagraniczne fora.
W takim razie chyba zaryzykuję zakup, chociaż wyszywany napis Triumph z tyłu kanapy będzie ładny do pierwszego ubrudzenia, jak przypuszczam...
PS
Twój projekt scrambler bardzo mi się podoba. Tym bardziej, że mój T120 również jest zielony, czyli w najszybszym z możliwych kolorów
Re: Comfort seat
Dzięki! Napis się nie brudzi tak bardzo jak mogło by się wydawać... Po umyciu i wyschnięciu jest praktycznie jak nowy.
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: Comfort seat
Marcin że tak się podepnę pod Twój post. Gdzie będziesz zamawiał tą kanapę ??Marcin.T pisze: ↑pn maja 30, 2022 7:27 pm Cześć, czy ktoś używa tytułowego siedzenia tzw comfort seat i może się podzielić opinią na jego temat?
Zwłaszcza w porównaniu do standardowego w wodniakach.
A może ktoś z Warszawy lub okolic ma takie siedzenie? Byłbym zobowiązany za możliwość przmierzenia się do niego (uprzedzając pytanie: w Triumpie ich nie ma).
Z góry dziękuję
Re: Comfort seat
Już kupiłem. W Triumph na Jerozolimskich. Dostałem dobrą cenę.
Po 1000 km mogę powiedzieć, że różnica w wygodzie (i wyglądzie przy okazji) jest kolosalna na korzyść comfort seat. Jak dla mnie rewelacja.
W razie czego pisz na pw.
Po 1000 km mogę powiedzieć, że różnica w wygodzie (i wyglądzie przy okazji) jest kolosalna na korzyść comfort seat. Jak dla mnie rewelacja.
W razie czego pisz na pw.
Re: Comfort seat
Również łaknę wygodniejszej podróży. Przeglądając zagraniczne fora ludzie chwalą za wygodę King And Queen / Twin Royal. Pomijając kwestie estetyczne - bo wiadomo jak wygląda owa kanapa - czy ma ktoś z Was doświadczenie i może porównać te dwie kanapy (King And Queen kontra Comfort) ?. Bardzo proszę o Wasze opinię - którąś z nich muszę przytulić.
Re: Comfort seat
Mam Comfort (T100), jeżdżę na nim od lutego tego roku, przejechałem na nim ok. 4 tys km. Rzeczywiście trochę wygodniejsze i nieco (odrobinę, czuje się początkowo, zaraz się przyzwyczajasz po zmianie i jest ok) szersze i grubsze niż standardowe, jest trochę wygodniej, ale bez przesady - standardowe po 3-4 godzinach ciągłej jazdy nie uwierało, na comfort też nie uwiera, jest może ciut wygodniej, i tyle. Nie ma, w mojej opinii, "kolosalnej" różnicy. Jest niewielka na "plus" dla comfort.
Bonneville T100
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość