Mam konkretne pytanie:
Chciałbym wyrzucić katalizator z Bonneville T100 LC
czy jest jakaś zasadnicza różnica między produktami TEC i ,na przykład- Motone.. ?
TEC chyba najtańszy,choć nie są to jakieś przepaści cenowe.
Jakieś za lub przeciw? Ktoś na pewno już ten temat przerabiał..
Edit : Czy potrzebna jakaś ingerencja w ustawienia elektroniki? To samo pytanie w przypadku ew.wymiany wydechów..
Bonneville LC usunięcie katalizatora
Re: Bonneville LC usunięcie katalizatora
Miałem do czynienia z produktami obydwu producentów. Motone jest lepsze jakościowo, ale co za tym idzie jest też odpowiednio droższe. W przypadku X-pipe, bierz co tańsze, i tak tego nie będzie widać Odnośnie zmiany map to nie ma takiej potrzeby. Modele Liquid Cooled mają tzw. "Self Learning ECU", i takie proste zabiegi jak wymiana filtra powietrza czy wydechu nie wymagają wgrywania nowej mapy zapłonu, komputer sam dostosuje nowe parametry.
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: Bonneville LC usunięcie katalizatora
OK.Wielkie dzięki za informacje.
Re: Bonneville LC usunięcie katalizatora
Dokładnie tak jak pisał MZR motone lepszy jakościowo od TEC.
Ja w moim t120 w ubiegłym roku zakładałem TEC'a i przyznam że jest z tym trochę zabawy żeby to spasować wszystko.
Radzę Ci też zamówić komplet ori nowych uszczelek bez tego będziesz miał przedmuchy
Jest też kilka poradników na Youtube jak to samemu ogarnąć. Powodzenia!
Ja w moim t120 w ubiegłym roku zakładałem TEC'a i przyznam że jest z tym trochę zabawy żeby to spasować wszystko.
Radzę Ci też zamówić komplet ori nowych uszczelek bez tego będziesz miał przedmuchy
Jest też kilka poradników na Youtube jak to samemu ogarnąć. Powodzenia!
Re: Bonneville LC usunięcie katalizatora
Myślicie ,że warto kupić ten wariant ze wszystkimi mocowaniami czy wystarczy ten prostszy (i zarazem nieco lżejszy) czyli ten:
Te uszczelki to miedziane czy jakieś grafitowe?
Te uszczelki to miedziane czy jakieś grafitowe?
Re: Bonneville LC usunięcie katalizatora
Ten bez mocowań nie wyobrażam sobie jak miałby się trzymać ?
Podejrzewam że latało by wszystko i nie było sztywno..
Ja bym brał ten ze wszystkimi mocowaniami
Podejrzewam że latało by wszystko i nie było sztywno..
Ja bym brał ten ze wszystkimi mocowaniami
Re: Bonneville LC usunięcie katalizatora
Tak jak koledzy pisali. Motone z 5-10% lepsze jakościowo, ale też droższe. TEC jest wystrczający. Ale co byś nie brał, musi mieć uchyty montażowe, sama rurka się nie sprawdzi, tak jak pisał MZR. Nowe uszczelki też wskazane jak najbardziej. Ja mam TEC-a i daje radę, widać dużą różnicę w stosunku do serii. Dołozyłem do tego ten drobiazg:
https://www.tecbikeparts.com/product/fu ... eedmaster/
i na seryjnych wydechach pojchałem na hamowanie. Wypluło dokładnie 86,4 KM.
https://www.tecbikeparts.com/product/fu ... eedmaster/
i na seryjnych wydechach pojchałem na hamowanie. Wypluło dokładnie 86,4 KM.
Re: Bonneville LC usunięcie katalizatora
Jeszcze raz dzięki za info .
To mój pierwszy motocykl na wtrysku .Dotychczas tylko gaźnikowe , stąd tyle pytań.
Trochę się już dokształciłem w necie i zapewne skończy się na X-Pipe od Motone (w tej wersjii z mocowaniami)
Znajomy z Thruxtonem 1200 potwierdza też zasadność instalacji tego Buster Plug.. Trzeba gromadzić fundusze (choć sytuacja chwilowo mało sprzyjająca) i działać..
Mam jeszcze w "archiwum" wydechy które po drobnej adaptacji mogą przypasować do T100.. a głośniejsze od serii są na pewno..
tylko nie chciałbym też przesadzić..
Te fabryczne ,nawet z katalizatorem mają całkiem przyjemne brzmienie..
PS : 86KM to już naprawdę nieźle..
To mój pierwszy motocykl na wtrysku .Dotychczas tylko gaźnikowe , stąd tyle pytań.
Trochę się już dokształciłem w necie i zapewne skończy się na X-Pipe od Motone (w tej wersjii z mocowaniami)
Znajomy z Thruxtonem 1200 potwierdza też zasadność instalacji tego Buster Plug.. Trzeba gromadzić fundusze (choć sytuacja chwilowo mało sprzyjająca) i działać..
Mam jeszcze w "archiwum" wydechy które po drobnej adaptacji mogą przypasować do T100.. a głośniejsze od serii są na pewno..
tylko nie chciałbym też przesadzić..
Te fabryczne ,nawet z katalizatorem mają całkiem przyjemne brzmienie..
PS : 86KM to już naprawdę nieźle..
Re: Bonneville LC usunięcie katalizatora
Ale to w T120, gdzie w serii było 79KM, w T100 masz 54KM, czyli przyrost by był w okolicach do 60KM, może trochę więcej z wydechem...
-=Triumph Thruxton 1200 R--Triumph Bonneville T120--Triumph Bonneville SE Red Frame--Triumph Scrambler 900--Honda CB 500 Four--Honda Gorilla Z50--Simson SUHL MOPED SR2=-
Re: Bonneville LC usunięcie katalizatora
Zgadza się te oryginalne wydechy po usunięciu katalizatora jeszcze fajniej brzmią
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość