Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm
Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm
Ponieważ nie ma tu jeszcze zadnego tematu, a ja nowy forumowicz przymierzam sie do nabycia tego modelu - chętnie poznam Wasze opinie (mocne i słabe strony) na temat tego modelu jak i marki.
Re: Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm
Hej koledzy.
Moje indywidualne spostrzeżenia dotyczące minusów Thunderbirda to:
1 źle umiejscowiony wlew oleju i miarka jego poziomu.
W tym newralgicznym miejscu zbiera się brud,piach i aby sprawdzić /dolać oleju należy dokładnie wyczyscic to miejsce (najlepiej pedzelkieml ub sprężonym powietrzem )
2 niefortunnie umiejscowiona stacyjka.
W czasie eksploatacji bujajace się kluczyki mogą uszkodzic ( porysowac) ramę oraz obudowę chromowany zbiorniczka wyrównawcze chłodnicy.
Można oczywiście uniknąć tego używając jedynie jednego klucza lub zabezpieczenie w postaci futerał na klucze ale słabo to wygląda
3 niewłaściwy kat pochylenia zegara/licznika.
Według mnie padające słońce uniemożliwia odczyt wartości na predkosciomierzu.
Oczywiście można założyć dodatkowo daszek akcesoryjny ale sam nie wiem czy to pomoże?
4 za krótkie seryjne risery.
Według mnie dluzsze (jak w wersji Storm) powodują lepsza,wygodniejsza pozycję za kierownicą.
Wszystkie te elementy są oczywiście moimi subiektywnymi odczuciami.
Reszta jest ok.
Co do zalet to zabrakło by mi czasu aby wymienić wszystkie.
Podstawowe to bardzo dobrze działające serce wrze skrzynia biegów,
Dynamiczny silnik pozwala na wiele.
Oprócz tego moto idealnie prowadzi się na zakrętach -przeciwskręt wskazany:-)
Pojemność zbiornika pozwala na uzyskanie niezłych osiągów pomiędzy tankowaniami.
Po zmianie riserów pozycja za kierownicą jest idealna ( ale to rzecz indywidualna w zależności od wielu czynników :wzrost,waga,"mięsień brzuszny" itd...
Pomijając indywidualne preferencje : chory, cruiser, turystyczne,i inne typy dla mnie ten jest idealnie "uszyty" na miarę.
Oczywiście w mojej stajni widziałbym i inne: Rocket, Explorer 1200... ale od czego są marzenia.
Pozdrawiam Lwg.
Moje indywidualne spostrzeżenia dotyczące minusów Thunderbirda to:
1 źle umiejscowiony wlew oleju i miarka jego poziomu.
W tym newralgicznym miejscu zbiera się brud,piach i aby sprawdzić /dolać oleju należy dokładnie wyczyscic to miejsce (najlepiej pedzelkieml ub sprężonym powietrzem )
2 niefortunnie umiejscowiona stacyjka.
W czasie eksploatacji bujajace się kluczyki mogą uszkodzic ( porysowac) ramę oraz obudowę chromowany zbiorniczka wyrównawcze chłodnicy.
Można oczywiście uniknąć tego używając jedynie jednego klucza lub zabezpieczenie w postaci futerał na klucze ale słabo to wygląda
3 niewłaściwy kat pochylenia zegara/licznika.
Według mnie padające słońce uniemożliwia odczyt wartości na predkosciomierzu.
Oczywiście można założyć dodatkowo daszek akcesoryjny ale sam nie wiem czy to pomoże?
4 za krótkie seryjne risery.
Według mnie dluzsze (jak w wersji Storm) powodują lepsza,wygodniejsza pozycję za kierownicą.
Wszystkie te elementy są oczywiście moimi subiektywnymi odczuciami.
Reszta jest ok.
Co do zalet to zabrakło by mi czasu aby wymienić wszystkie.
Podstawowe to bardzo dobrze działające serce wrze skrzynia biegów,
Dynamiczny silnik pozwala na wiele.
Oprócz tego moto idealnie prowadzi się na zakrętach -przeciwskręt wskazany:-)
Pojemność zbiornika pozwala na uzyskanie niezłych osiągów pomiędzy tankowaniami.
Po zmianie riserów pozycja za kierownicą jest idealna ( ale to rzecz indywidualna w zależności od wielu czynników :wzrost,waga,"mięsień brzuszny" itd...
Pomijając indywidualne preferencje : chory, cruiser, turystyczne,i inne typy dla mnie ten jest idealnie "uszyty" na miarę.
Oczywiście w mojej stajni widziałbym i inne: Rocket, Explorer 1200... ale od czego są marzenia.
Pozdrawiam Lwg.
Re: Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm
Zgadzam sie w kazdym punkcie ,risery wymienilem i jest idealnie SUPER sprzęt
Re: Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm
Taka trochę cisza, opłaca się kupować akurat ten model?
Re: Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm
Jak to mówił klasyk: "nie wszystko co się opłaca - warto i nie wszystko co warto - się opłaca".
Ja mogę śmiało powiedzieć Ci, że ten motocykl wart jest zakupu, a co za tym idzie swojej ceny. Prowadzi się kapitalnie, wysoki moment obrotowy daje "ogromnego banana" na twarzy.
Do kompletnego szczęścia warto zmienić seryjne siedzenia na akcesoryjne Mustangi. Wtedy kompletnie nic temu motocyklowi nie brakuje.
Ja mogę śmiało powiedzieć Ci, że ten motocykl wart jest zakupu, a co za tym idzie swojej ceny. Prowadzi się kapitalnie, wysoki moment obrotowy daje "ogromnego banana" na twarzy.
Do kompletnego szczęścia warto zmienić seryjne siedzenia na akcesoryjne Mustangi. Wtedy kompletnie nic temu motocyklowi nie brakuje.
Re: Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm
witam, pytanie do posiadaczy thunderbirda , w jaki sposób albo czym podnosicie swoje cuda
Re: Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm
hej, też miałem taką zagwozdkę, widziałem w necie takie fajne akcesoryjne zaczepy montowane do nadwozia, które potem podczepia się pod standardowy podnośnik krzyżakowy. widziałem też ze podnoszą od spodu za gmole jeśli są przód i tył. P.Zbynek70 pisze:witam, pytanie do posiadaczy thunderbirda , w jaki sposób albo czym podnosicie swoje cuda
Re: Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm
Witam Wszystkich serdecznie! Po latach spędzonych z japońską myślą techniczną planuję zakup Thunderbirda Storma. Czy Ktoś może opisać swoje wrażenia z eksploatacji, porady na co zwrócić uwagę przy zakupie, itp? Będę wdzięczny za info!
Re: Mocne i słabe strony modelu Thunderbird Storm
Możesz napisać na jakież to wymieniłeś?Jachu pisze:Zgadzam sie w kazdym punkcie ,risery wymienilem i jest idealnie SUPER sprzęt
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość