Zrobiłem rozrusznik...
Wymiana łożysk, regeneracja uzwojenia.
Dorzucony przewód z rozrusznika prosto do aku. Wszystkie połączenia zlutowane a nie zaciśnięte.
Kupiłem nowy akumulator.
Na razie kręci jak szalony, nie ma żadnych spadków napięcia, ładowanie 14.8 - 14.9 V
Póki co stoi i zimuje, ale na wiosnę dam znać, czy to wystarczyło
Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
Re: Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
Witam w nowym sezonie
Aby nie być takim forumowiczem, który rozwiązuje problem i nie daje odpowiedzi, jak obiecałem, tak odpisuję na wiosnę...
otóż wygląda na to, że problemy z ładowaniem się na razie skończyły. Idealnie kręci na zimnym jak i na gorącym silniku. Kupiony aku + przeróbki, o których wspominałem na ten moment wystarczają w zupełności. aktualnie nurtuje mnie inne pytanie, ale to już zadałem w oddzielnym wątku.
Pozdrowienia na nowy sezon i przyczepności
Aby nie być takim forumowiczem, który rozwiązuje problem i nie daje odpowiedzi, jak obiecałem, tak odpisuję na wiosnę...
otóż wygląda na to, że problemy z ładowaniem się na razie skończyły. Idealnie kręci na zimnym jak i na gorącym silniku. Kupiony aku + przeróbki, o których wspominałem na ten moment wystarczają w zupełności. aktualnie nurtuje mnie inne pytanie, ale to już zadałem w oddzielnym wątku.
Pozdrowienia na nowy sezon i przyczepności
Re: Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
Cześć,
mam identyczny problem jak u Ciebie, na ciepłym silniku napięcie na akumulatorze spada do 8,9V przez co rozrusznik próbuje obrócić, ale po sekundzie poddaje się.
Przy zakupie Triumpha dostałem używany rozrusznik bo jak to sprzedawca określił "lubią padać" - Wykrakał
Muszę zregenerować rozrusznik i podmienię go 1 za 1 do tego planuje dołożyć grubszy przekrój przewodów do rozrusznika (mam w zanadrzu 35mm2 więc trochę przyśpieszenie do 100 km/h spadnie )
Chciałem natomiast zapytać Was o rzeczy potrzebne do regeneracji rozrusznika. Pamiętacie może jakie łożyska? Jakie szczotki? Itp?
Edit.
Nie doczytałem, że inny dział - Mój to Tiger 1050 - ale być może rozruszniki będą takie same.
mam identyczny problem jak u Ciebie, na ciepłym silniku napięcie na akumulatorze spada do 8,9V przez co rozrusznik próbuje obrócić, ale po sekundzie poddaje się.
Przy zakupie Triumpha dostałem używany rozrusznik bo jak to sprzedawca określił "lubią padać" - Wykrakał
Muszę zregenerować rozrusznik i podmienię go 1 za 1 do tego planuje dołożyć grubszy przekrój przewodów do rozrusznika (mam w zanadrzu 35mm2 więc trochę przyśpieszenie do 100 km/h spadnie )
Chciałem natomiast zapytać Was o rzeczy potrzebne do regeneracji rozrusznika. Pamiętacie może jakie łożyska? Jakie szczotki? Itp?
Edit.
Nie doczytałem, że inny dział - Mój to Tiger 1050 - ale być może rozruszniki będą takie same.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość