Witam.
Mam pytanie. Czy jest ktoś z komputerem do Triumpha z Kuj-Pom ?
Mam 2 problemy. Na gorącym silniku mam problem z uruchomieniem motocykla.
A druga rzecz, to przy przytrzymaniu 2-3tys obrotów przez chwilę zaczyna sie dławić.
Pacjent Speed Triple 2007
Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
-
- Posty: 180
- Rejestracja: pt kwie 14, 2017 8:21 pm
- Kontakt:
Re: Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
Na czym dokładnie polega problem z odpaleniem moto? Kręci, ale nie chce odpalić, czy może po naciśnięciu startera przez chwilę nic się nie dzieje, a później odpala ? U mnie pojawił się druga opcja i pomogła wymiana regulatora napięcia.
Kiedy ostatnio wymieniałeś/czyściłeś filtr powietrza ? W Speed-ach i Street-ach z okrągłymi lampami wlot powietrza jest pod lampami i przez to dużo syfu leci do filtra powietrza. Ja czyszczę co 10 tyś.
Z takich podstawowych rzeczy jeszcze świece mogą być winne.
Jestem z mazowieckiego, więc z kompem niestety nie pomogę.
Kiedy ostatnio wymieniałeś/czyściłeś filtr powietrza ? W Speed-ach i Street-ach z okrągłymi lampami wlot powietrza jest pod lampami i przez to dużo syfu leci do filtra powietrza. Ja czyszczę co 10 tyś.
Z takich podstawowych rzeczy jeszcze świece mogą być winne.
Jestem z mazowieckiego, więc z kompem niestety nie pomogę.
-
- Posty: 180
- Rejestracja: pt kwie 14, 2017 8:21 pm
- Kontakt:
Re: Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
Mogą być jeszcze zawory do regulacji.
Re: Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
No więc po kolei...
Jak jest gorący silnik to próbuje zakręcić, robi to raz,moze dwa i koniec,jakby aku byl rozładowany a jest na maxa naładowany. Jak ostygnie pali bez problemu większego.
Co do dławienia to na jałowym biegu jak i podczas jazdy,gdy sie go przytrzyma na 2-3tys obrotow,to jakby sie dławił i chodził nierówno.
Filtr jest wyczyszczony, świece są ok. No generalnie po kupnie to pakiet startowy byl zrobiony.
Na ten moment umówiłem sie na czyszczenie wtrysków i sprawdzenie pompy paliwa.
Jak jest gorący silnik to próbuje zakręcić, robi to raz,moze dwa i koniec,jakby aku byl rozładowany a jest na maxa naładowany. Jak ostygnie pali bez problemu większego.
Co do dławienia to na jałowym biegu jak i podczas jazdy,gdy sie go przytrzyma na 2-3tys obrotow,to jakby sie dławił i chodził nierówno.
Filtr jest wyczyszczony, świece są ok. No generalnie po kupnie to pakiet startowy byl zrobiony.
Na ten moment umówiłem sie na czyszczenie wtrysków i sprawdzenie pompy paliwa.
-
- Posty: 180
- Rejestracja: pt kwie 14, 2017 8:21 pm
- Kontakt:
Re: Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
Co do problemów z odpaleniem to może być regulator napięcia, ale ręki nie dam uciąć. Swojego czasu była akcja serwisowa na wymianę tej części.
Re: Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
Tez o tym słyszałem, że może to być regulator.
Ale o akcji serwisowej nic nie wiem... Ciekawe,czy jeszcze trwa, muszę zadzwonić do Triumpha i sie dowiedzieć
Ale o akcji serwisowej nic nie wiem... Ciekawe,czy jeszcze trwa, muszę zadzwonić do Triumpha i sie dowiedzieć
-
- Posty: 180
- Rejestracja: pt kwie 14, 2017 8:21 pm
- Kontakt:
Re: Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
Akcja serwisowa była kilka lat temu. Ja mimo, że kupiłem nowy motocykl to nie zostałem o niej poinformowany, bo byłem tylko na dwóch pierwszych serwisach, a później już sam naprawiałem i serwisowałem motocykl.
Re: Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
cześć
zmierz napięcie na akumulatorze na wolnych obrotach powinno być coś koło 14.20V i później podnoś obroty do wysokich nie powinno przekroczyć 14.40 V max . Jeśli coś nie jest w tych wartościach to sprawdź uzwojenie i regler tylko na uzwojeniu jest wyższy prąd około 60V przed regulatorem napięcia .
a aku masz dobre - trzyma prąd ?
zmierz napięcie na akumulatorze na wolnych obrotach powinno być coś koło 14.20V i później podnoś obroty do wysokich nie powinno przekroczyć 14.40 V max . Jeśli coś nie jest w tych wartościach to sprawdź uzwojenie i regler tylko na uzwojeniu jest wyższy prąd około 60V przed regulatorem napięcia .
a aku masz dobre - trzyma prąd ?
Re: Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
Aku nówka, ładowanie jest wzorcowe. Problem jest w tym,ze rozrusznik bierze za dużo prądu. Ledwo kreci, że po uruchomieniu aku dostaje w tylek do 9V
Re: Dławienie silnika + problem z uruchomieniem na gorącym silniku
jeśli aku bierze za dużo prądu to jest problem w rozruszniku musisz go sprawdzić może coś ze szczotkami lub wirnik ma luz na łożyskowaniu .
miałem podobną historię z dukati 696 na zimnym palił od kopa a jak się zagrzał to rozrusznik kręcił jak by prądu brakowało wymieniłem cały rozrusznik i było po problemie . W starym rozruszniku wirnik zacierał się w tulejce od strony zębatki rozruchowej i był duży pobór prądu .
po wymianie było już dobrze jak fabryka zrobiła .
miałem podobną historię z dukati 696 na zimnym palił od kopa a jak się zagrzał to rozrusznik kręcił jak by prądu brakowało wymieniłem cały rozrusznik i było po problemie . W starym rozruszniku wirnik zacierał się w tulejce od strony zębatki rozruchowej i był duży pobór prądu .
po wymianie było już dobrze jak fabryka zrobiła .
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości