Na początek kilka danych technicznych:
• SILNIK
Pojemność – 599 ccm
Moc – 112 KM przy 12750 obr/min
Moment – 68 Nm przy 11000 obr/min
Budowa - rzędowy
Liczba cylindrów - 4
Średnica cylindra – 68,0 mm
Skok tłoka – 41,3 mm
Stopień sprężania – 12,5
Rozrząd/liczba zaworów - dohc/4
Norma emisji spalin – Euro 2
Oczyszczanie spalin – katalizator regulowany + system dopalania spalin
Zasilanie - wtrysk
Biegi - 6
Napęd - łańcuch
• PODWOZIE
Rama – aluminiowa, grzbietowa
Skok zawieszenia przód/tył – 120/120 mm
Kąt główki ramy – 65,4°
Wyprzedzenie – 89 mm
Rozstaw osi – 1390 mm
Hamulec przód/tył – 2-tarczowy (308 mm)/1-tarczowy (220 mm)
Opony przód – 120/70 ZR17
Opony tył – 180/55 ZR17
• WYMIARY, MASY
Wysokość siedzenia – 815 mm
Długość max - 2050 mm
Szerokość max - 660 mm
Wysokość max - 1135 mm
Poj. zbiornika paliwa/rezerwa – 18/3 l
Masa z paliwem – 193 kg
Masa całkowita – 388 kg
• OSIĄGI
Przyspieszenie 0-100 km/h - 3,3 s
Prędkość maks. – 252 km/h
Zużycie paliwa - 5,0 l/100 km
Wysłane z iPhone 5S za pomocą Tapatalk
Daytona 600 2003-2004
Re: Daytona 600 2003-2004
Spalanie jest na bardzo znośnym poziomie. W mieście (Warszawa) przy mieszanej jeździe ( korci żeby odkręcać) Triumph pali ok 4,8 litra. Jeżdżąc bardzo oszczędnie można zejść do 4 co jest moim zdaniem bardzo dobrym wynikiem ale męczącym. Większe obroty czyli uśmiech na twarzy to spalanie w okolicach 7 litrów co przy 110KM jest niezłym wynikiem. Na uwagę zasługuje przebieg momentu obrotowego. Spokojnie można przy 60-70km/h odwinąć rolgaz (swoją droga bardzo czuły) i Triumph ochoczo wyrywa do przodu. Jedynka jest dość krótka (jak na sportowe moto) coś Ok 85-90 km/h
Na niemieckiej autostradzie oczywiście można się pokusić o przetestowanie V-MAX która według relacji "kolegi" jest osiągalna na poziomie +250/h
Wysłane z iPhone 5S za pomocą Tapatalk
Na niemieckiej autostradzie oczywiście można się pokusić o przetestowanie V-MAX która według relacji "kolegi" jest osiągalna na poziomie +250/h
Wysłane z iPhone 5S za pomocą Tapatalk
Re: Daytona 600 2003-2004
Dostępność podstawowych części serwisowych: klocki, filtry, układ napedowy,
jest stosunkowo łatwa.
Podstawowe akcesoria jak crash pady, kierunki, lampy, klamki, plastiki to kwestia kilku minut na popularnych portalach aukcyjnych lub ogłoszeniowych. Nawet jeśli czegoś nie ma w kraju to ebay.co.uk będzie odpowiednim miejscem do takich poszukiwań.
Motocykle są dość wytrzymałe czego dowodem są egzemplarze z przebiegami + 75 000 kilometrów. Oczywiście przebiegi osiągalne pod warunkiem odpowiedniego serwisowania w wyznaczonych terminach/przebiegach.
Wysłane z iPhone 5S za pomocą Tapatalk
jest stosunkowo łatwa.
Podstawowe akcesoria jak crash pady, kierunki, lampy, klamki, plastiki to kwestia kilku minut na popularnych portalach aukcyjnych lub ogłoszeniowych. Nawet jeśli czegoś nie ma w kraju to ebay.co.uk będzie odpowiednim miejscem do takich poszukiwań.
Motocykle są dość wytrzymałe czego dowodem są egzemplarze z przebiegami + 75 000 kilometrów. Oczywiście przebiegi osiągalne pod warunkiem odpowiedniego serwisowania w wyznaczonych terminach/przebiegach.
Wysłane z iPhone 5S za pomocą Tapatalk
Re: Daytona 600 2003-2004
Licznik w Daytona 600 mimo swojej prostoty wskazuje co trzeba. Jeśli masz egzemplarz sprowadzany z UK nie martw się wyświetlaniem informacji w milach - można to łatwo przestawić na km/h . Brakuje wskaźnika poziomu paliwa - jest tylko lampka rezerwy.
Wyświetlacze są 2 + analogowy obrotomierz.
Mniejszy z wyświetlaczy wskazuje temperaturę silnika (normalką w upalne dni jest wskazanie na poziomie 100-104C), oraz niski poziom oleju. Drugi z wyświetlaczy wskazuje prędkość, + jedna z wartości: przebieg całkowity, przebieg TRIP1, TRIP2, godzina.
Osobiście brakuje mi ShiftLight, wskaźnika temperatury zewnętrznej, wskaźnika aktualnego biegu.
Wysłane z iPhone 5S za pomocą Tapatalk
Wyświetlacze są 2 + analogowy obrotomierz.
Mniejszy z wyświetlaczy wskazuje temperaturę silnika (normalką w upalne dni jest wskazanie na poziomie 100-104C), oraz niski poziom oleju. Drugi z wyświetlaczy wskazuje prędkość, + jedna z wartości: przebieg całkowity, przebieg TRIP1, TRIP2, godzina.
Osobiście brakuje mi ShiftLight, wskaźnika temperatury zewnętrznej, wskaźnika aktualnego biegu.
Wysłane z iPhone 5S za pomocą Tapatalk
Re: Daytona 600 2003-2004
Wow, zajebisty poradniczek
Az szkoda ze nikt takiego dla Tigera Explorera nie zrobil, ale pomysle
Ciekawe - mam z pojemnosci 1200 cale 3,2 sek do 100 u Ciebie z polowy tego jedynie o 0,1sek "dluzej" hehe
Fap-a-talk
Az szkoda ze nikt takiego dla Tigera Explorera nie zrobil, ale pomysle
Ciekawe - mam z pojemnosci 1200 cale 3,2 sek do 100 u Ciebie z polowy tego jedynie o 0,1sek "dluzej" hehe
Fap-a-talk
Freelancer - pozycjoner, Seowiec do wynajęcia - https://Freelancer-warszawa.pl | https://freelancerka.com
Re: Daytona 600 2003-2004
No tak połowa pojemności ale inna masa i pewnie u Ciebie moment obrotowy dostępny w szerszym zakresie obrotów
Co do poradnika to będę starał się dodawać jak najwiecej info - zawsze to kilka wskazówek które może ułatwią podjęcie decyzji o zakupie moto z brytyjskim rodowodem
Wysłane z iPhone 5S za pomocą Tapatalk
Co do poradnika to będę starał się dodawać jak najwiecej info - zawsze to kilka wskazówek które może ułatwią podjęcie decyzji o zakupie moto z brytyjskim rodowodem
Wysłane z iPhone 5S za pomocą Tapatalk
Re: Daytona 600 2003-2004
Taka ciekawostka: pare dni temu Warszawę nawiedziła nawałnica - deszcz, grad i wiatr- miałem ta przyjemność w środek tej burzy przebijać się przez całe miasto jakie było moje zdziwienie kiedy kolejnego dnia odpalam mojego żółtego szerszenia a tu słyszę dźwięk 3 cylindrówki ze street tripla
Trochę sie zmartwiłem ale cóż siadam i jadę.... Objaw utrzymywał sie przez 2 dni. Diagnoza do jakiej doszedłem to: chyba trochę wody dostało sie do filtra powietrza przez przedni wlot. Duży deszcz + prędkość przelotowa musiały trochę wtłoczyć. Oczywiście jak trochę przegoniłem maszynę udało się objawy wyeliminować - woda odparowała lub została zassana do cylindrów. Pytanie brzmi czy z praktycznego punktu było to możliwe czy tez któraś ze świec po prostu miała chwilowe widzimisie
Wysłane z iPhone 5S za pomocą Tapatalk
Trochę sie zmartwiłem ale cóż siadam i jadę.... Objaw utrzymywał sie przez 2 dni. Diagnoza do jakiej doszedłem to: chyba trochę wody dostało sie do filtra powietrza przez przedni wlot. Duży deszcz + prędkość przelotowa musiały trochę wtłoczyć. Oczywiście jak trochę przegoniłem maszynę udało się objawy wyeliminować - woda odparowała lub została zassana do cylindrów. Pytanie brzmi czy z praktycznego punktu było to możliwe czy tez któraś ze świec po prostu miała chwilowe widzimisie
Wysłane z iPhone 5S za pomocą Tapatalk
Re: Daytona 600 2003-2004
Hmm... Wydaje mi sie ze to raczej malo prawdopodobne - wbrew pozorom nie jest tak prosto zassac wode, jesli nie jest podawana bezposrednio (np gleboka woda). Ja mam tak w aucie jak jest duzy desz albo wilgotno sie utrzymuje dluzej to tez bie wszystkie cylindry gderaja - ale ja wiem ze u mnie to kable, fajki albo swiecie - bo jak zagladalem to zasniedziale wszystko elegancko
Przeczysc, moze wymien i nawalnice niestraszne
Fap-a-talk
Przeczysc, moze wymien i nawalnice niestraszne
Fap-a-talk
Freelancer - pozycjoner, Seowiec do wynajęcia - https://Freelancer-warszawa.pl | https://freelancerka.com
-
- Posty: 2
- Rejestracja: pn gru 18, 2017 6:59 pm
- Kontakt:
Re: Daytona 600 2003-2004
Witam. Jestem Marcin, nowy. Na co dzień jeżdżę Hondą ale szukam od pewnego czasu Daytony i tu moje pytanie. Znalazłem w niskiej cenie jedną sztukę o pojemności 599cm3 z tym że gościu pisze że puka panewka.
Orientujecie się jakie byłyby koszta remontu:
a)jeśli byłoby tak jak mówi
b)jeśli byłby to remont generalny silnika
Z góry dzięki za odpowiedzi
Orientujecie się jakie byłyby koszta remontu:
a)jeśli byłoby tak jak mówi
b)jeśli byłby to remont generalny silnika
Z góry dzięki za odpowiedzi
Re: Daytona 600 2003-2004
Nie ladowalbym sie w cos takiego - panewki to juz powazna sprawa. Lepiej chyba zaoszczedzic zdrowia i czasu - i kupic sprawny motocykl
Freelancer - pozycjoner, Seowiec do wynajęcia - https://Freelancer-warszawa.pl | https://freelancerka.com
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość