Witam wszystkich,
Stałem się właścicielem Tigera 800 XCX z 2015r.
Moto ma przejechane 65tys.
Generalnie wszystko OK poza stukami na małych nierównościach.
Mam mocne wrażenie, że dochodzą z tyłu.
Łańcuch już napięty jak .... (nie no jest 20mm)
Stopnie napięcia wstępnego i tłumienia ustawione na razie wg fabryki.
Ugięcie tylnego zawieszenia z moją skromną osobą ok 70mm,
Szukałem trochę i widziałem wpisy i ślizgach ale po napięciu łańcucha nie ustało.
Co to wg Was może być? Co jeszcze można samemu sprawdzić?
Forum triumphforum.pl w ostatnim czasie przestało działać ale startujemy od nowa wszystkie dane zostały przeniesione na nowy serwer.
Gdyby występowały jakieś błędy proszę je zgłaszać do administratora przez formularz lub e-mail na adres: admin@triumphforum.pl
Za problemy w działaniu strony przepraszamy.
Gdyby występowały jakieś błędy proszę je zgłaszać do administratora przez formularz lub e-mail na adres: admin@triumphforum.pl
Za problemy w działaniu strony przepraszamy.
Tiger 800 XCX i zawieszenie
Re: Tiger 800 XCX i zawieszenie
Dzisiaj jeszcze sprawdzałem i hałasuje również zacisk hamulca.
Jak się go energicznie rusza to stuka i to całkiem mocno.
Pewności, że to to źródło nie mam ale pytanie czy tak powinno być czy raczej ma siedzieć sztywno?
Jak się go energicznie rusza to stuka i to całkiem mocno.
Pewności, że to to źródło nie mam ale pytanie czy tak powinno być czy raczej ma siedzieć sztywno?
Re: Tiger 800 XCX i zawieszenie
Łańcuch jest długi, ślizgi są pobto, że nawet jak łańcuch jest napięty to klepie w ślizg. A masz tam w ogóle ślizgi?
Zacisk gdzie ci się rusza, obudowa ma być sztywno do wahacza, ruszają się klocki na trzpieniach
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Zacisk gdzie ci się rusza, obudowa ma być sztywno do wahacza, ruszają się klocki na trzpieniach
Sent from my SM-G970F using Tapatalk
Re: Tiger 800 XCX i zawieszenie
Ślizgi są i są w dobrym stanie.
Zacisk rusza się cały na dwóch śrubach które go łączą z wahaczem.
Jak się go rusza ręką to metalicznie puka.
Zacisk rusza się cały na dwóch śrubach które go łączą z wahaczem.
Jak się go rusza ręką to metalicznie puka.
Re: Tiger 800 XCX i zawieszenie
W zacisku troche wyrobila sie gumowa tulejka ale to rqczej nie to.
Jak sie zakreci tlumienie i energicznie dociska tyl to puka.
Na drugim motocyklu cisza.
Jest kilka srub i tulejek pewnie ale na razie nie mam pomyslu jak je sprawdzic zeby nie wymieniac wszystkiego.
Jak sie zakreci tlumienie i energicznie dociska tyl to puka.
Na drugim motocyklu cisza.
Jest kilka srub i tulejek pewnie ale na razie nie mam pomyslu jak je sprawdzic zeby nie wymieniac wszystkiego.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość