Forum triumphforum.pl w ostatnim czasie przestało działać ale startujemy od nowa wszystkie dane zostały przeniesione na nowy serwer.
Gdyby występowały jakieś błędy proszę je zgłaszać do administratora przez formularz lub e-mail na adres: admin@triumphforum.pl


Za problemy w działaniu strony przepraszamy.

Mody - Bonneville t120

Wszystko o klasycznych i ponadczasowych modelach - legendzie z grupy "Classic"
Awatar użytkownika
MZR
Moderator
Posty: 771
Rejestracja: czw cze 30, 2016 3:02 pm
Kontakt:

Re: Mody - Bonneville t120

Post autor: MZR »

No najtańsza opcja, to tak jak ja zrobiłem, na oryginalne piasty zamówiłem z UK z firmy Central Wheel Components nowe aluminiowe obręcze nawiercane pod Triumpha, do tego nowe szprychy z polerowanej stali nierdzewnej i niklowane nyple (zestaw nieśmiertelny jeżeli chodzi o korozję). Zaplotłem sam, dałem tylko do wycentrowania. Za same obręcze ze szprychami i nyplami zapłaciłem około 2800zł. Do tego koszt używanych piast (bo przechodziłem z aluminiowych kół odlewanych), i widomo nowe dętki i opony i zawory... Ale w T120 zostanie jeszcze problem tylnego wahacza, a mianowicie odsunięcia łańcucha od opony. W swoim Bonnie 900 musiałem tylko przenieść przedni zacisk na tulejkach.
Triumph Scrambler 1200 XC Steve McQueen-Honda CB 500 Four-Honda Gorilla Z50-Honda CRF 300 L-Simson SUHL MOPED SR2
EX: Triumph Thruxton 1200 R Sidecar-Triumph Bonneville T120 Scrambler-Triumph Bonneville SE Red Frame Custom-Triumph Scrambler 900 Custom

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości