WItam
Chciałbym od Was kilku porad w sprawie mojego Bonni 790 z roku 2001,jak bede mógł sie odwdzięczyc w inny sposób chętnie to zrobię, a zatem
Sprowadziłem sobie ów motocykl z za wielkiej wody, po długim oczekiwaniu jest. Ten wydech jest przepotężny hehehe. Boni nie miał kluczyka wiec znalazłem machera który mi dorobił kluczyk ze stacyjki, naładowałem aku i wsadzam kluczyk do stacyjki oświetla sie motocykl swieci zielone N, czerowny olej zaczynam startować:
1. kręci kręci kręci i nic i tak z go troche pomęczyłem, mysle sobie stał długo to go pokręce ale nie za długo - no nic nie udało sie
2. paliwo jest
3. odczepiłem wężyk od baku tuz przy gaznuki paliwo jest
4. odkreciłem filtry powietrza , od strony filtra nie czuc paliwa i spod iglic susza,
5. odkręciłem swiece suchutko wręcz bardzo
i dalej nie mam pomysłu gdzie szukać, wyciągałem przekaźniki z lewej strony nic nie przykuwa mojej uwagi nie wiem co robić, gdzie szukac przyczyny ,czy one miały jakeś blokady,eletronicznej czy cos? jest jakos zablokowany?
dziekuje za pomocne rady
iskre znalazłem ale paliwo jeszce nie leci, do czego sa te kable tam podłączaone?
Forum triumphforum.pl w ostatnim czasie przestało działać ale startujemy od nowa wszystkie dane zostały przeniesione na nowy serwer.
Gdyby występowały jakieś błędy proszę je zgłaszać do administratora przez formularz lub e-mail na adres: admin@triumphforum.pl
Za problemy w działaniu strony przepraszamy.
Gdyby występowały jakieś błędy proszę je zgłaszać do administratora przez formularz lub e-mail na adres: admin@triumphforum.pl
Za problemy w działaniu strony przepraszamy.
Bonneville 790
Re: Bonneville 790
Witaj miałem kiedyś t100 z 2004r.
Miałem kiedyś podobny problem w środku baku jak wykręcisz kranik paliwa tam masz taki filtr.
Mogło ci się sporo syfu z baku tam zebrać i po prostu trzeba zrobić dobre płukanie baku i ten filterek przeczyścić może być zatkany i słabo paliwo podaje.
Drugi temat jakby coś wyszło z tym kranikiem że syf jest to na twoim miejscu dałbym gaźniki do czyszczenia i do pełnej synchronizacji
Jak tego nigdy nie robiłeś lepiej zapłać komuś i żeby zrobił to raz a porządnie.
Po tym wszystkim warto na przyszłość założyć jakiś dodatkowy filterek za 5zł na wężyku paliwowym zasilającym gaźnik.
Wrzuć fotę swojej maszyny w wolnej chwili ciekawy jestem jakie malowanie
Jakby coś to pisz będziemy kminić dalej.
Miałem kiedyś podobny problem w środku baku jak wykręcisz kranik paliwa tam masz taki filtr.
Mogło ci się sporo syfu z baku tam zebrać i po prostu trzeba zrobić dobre płukanie baku i ten filterek przeczyścić może być zatkany i słabo paliwo podaje.
Drugi temat jakby coś wyszło z tym kranikiem że syf jest to na twoim miejscu dałbym gaźniki do czyszczenia i do pełnej synchronizacji
Jak tego nigdy nie robiłeś lepiej zapłać komuś i żeby zrobił to raz a porządnie.
Po tym wszystkim warto na przyszłość założyć jakiś dodatkowy filterek za 5zł na wężyku paliwowym zasilającym gaźnik.
Wrzuć fotę swojej maszyny w wolnej chwili ciekawy jestem jakie malowanie
Jakby coś to pisz będziemy kminić dalej.
Re: Bonneville 790
To są grzałki. Zasilane bezpośrednio z alternatora.lord8 pisze: sob sty 30, 2021 7:46 pm iskre znalazłem ale paliwo jeszce nie leci, do czego sa te kable tam podłączaone?
Próbowałeś odpalać na nowych świecach?
Iskra jest to OK. Ale wystarczająco mocna? Jakiego koloru?
Na włączonym ssaniu świece całkiem są całkiem suche?
Re: Bonneville 790
WitamBonifacy pisze: pn lut 01, 2021 11:16 amTo są grzałki. Zasilane bezpośrednio z alternatora.lord8 pisze: sob sty 30, 2021 7:46 pm iskre znalazłem ale paliwo jeszce nie leci, do czego sa te kable tam podłączaone?
Próbowałeś odpalać na nowych świecach?
Iskra jest to OK. Ale wystarczająco mocna? Jakiego koloru?
Na włączonym ssaniu świece całkiem są całkiem suche?
dzięki za odpowiedz nie wiedziałem ze to są grzałki.
Tak na ssaniu są suchutkie, iskra dość jasna, świece prawie nowe jakby koleś przed sprzedażą zmieniał, motocykl 5500 mil,
paliwo za kranika idzie i dochodzi do listwy.
jutro bede grzebał
dziekuje
Ostatnio zmieniony pn lut 01, 2021 4:10 pm przez lord8, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Bonneville 790
Witamwzorian pisze: pn lut 01, 2021 9:06 am Witaj miałem kiedyś t100 z 2004r.
Miałem kiedyś podobny problem w środku baku jak wykręcisz kranik paliwa tam masz taki filtr.
Mogło ci się sporo syfu z baku tam zebrać i po prostu trzeba zrobić dobre płukanie baku i ten filterek przeczyścić może być zatkany i słabo paliwo podaje.
Drugi temat jakby coś wyszło z tym kranikiem że syf jest to na twoim miejscu dałbym gaźniki do czyszczenia i do pełnej synchronizacji
Jak tego nigdy nie robiłeś lepiej zapłać komuś i żeby zrobił to raz a porządnie.
Po tym wszystkim warto na przyszłość założyć jakiś dodatkowy filterek za 5zł na wężyku paliwowym zasilającym gaźnik.
Wrzuć fotę swojej maszyny w wolnej chwili ciekawy jestem jakie malowanie
Jakby coś to pisz będziemy kminić dalej.
Dzieki za sugestie ale paliwo za kranikiem mam , wchodzi do listwy i juz ślad za nim ginie
tak myslałem o filterku małym przepływowym
Focie wrzuce kolor green
dzięki jutro ciąg dalszy zmagań- lubie to
Re: Bonneville 790
kolejny etap
Z komór pływakowych leci paliwo.
jeden gaznik po podniesieniu iglicy paliwo jest
drugi brak paliwa.
Rozkręciłem komorę pływakową i był zabrudzony korek który blokuje pływak, oczysciłem i jeszcze prowadnice iglicy, i skręciłem i dalej nie leci paliwo przez otwarcie iglicy, czeka mnie chyba gruntowne czyszczenie gaznika.
czy mam na cos zwrócic szczególna uwagę?
Z komór pływakowych leci paliwo.
jeden gaznik po podniesieniu iglicy paliwo jest
drugi brak paliwa.
Rozkręciłem komorę pływakową i był zabrudzony korek który blokuje pływak, oczysciłem i jeszcze prowadnice iglicy, i skręciłem i dalej nie leci paliwo przez otwarcie iglicy, czeka mnie chyba gruntowne czyszczenie gaznika.
czy mam na cos zwrócic szczególna uwagę?
Re: Bonneville 790
Oddaj fachowcowi, który wymyje go w myjce ultra dźwiękowej oraz wymieni co trzeba...
Triumph Scrambler 1200 XC Steve McQueen-Honda CB 500 Four-Honda Gorilla Z50-Honda CRF 300 L-Simson SUHL MOPED SR2
EX: Triumph Thruxton 1200 R Sidecar-Triumph Bonneville T120 Scrambler-Triumph Bonneville SE Red Frame Custom-Triumph Scrambler 900 Custom
EX: Triumph Thruxton 1200 R Sidecar-Triumph Bonneville T120 Scrambler-Triumph Bonneville SE Red Frame Custom-Triumph Scrambler 900 Custom
Re: Bonneville 790
nie poddam sie tak łatwo to zwykły gaznik, jezeli wykorzystam wszytskie mozliwosci wtedy oddam,
Dzis wyczysciłem gaznik , i dalej z lewego cos nie idzie paliwo,ehh
czy motocykl moze zapalic na jeden cylinder?
macie sprawdzone dobre swiece do bonneville, bo ja mam DPR8EA-9, i zastanawiam sie nad zmianą,
dzieki
Dzis wyczysciłem gaznik , i dalej z lewego cos nie idzie paliwo,ehh
czy motocykl moze zapalic na jeden cylinder?
macie sprawdzone dobre swiece do bonneville, bo ja mam DPR8EA-9, i zastanawiam sie nad zmianą,
dzieki
Re: Bonneville 790
ale sie zagmotało hehe
gaznik już sprawy ale iskra mi znikła.
1. sprawdziłem impulsator - działa
2. połączenie do modułu zapłonu od impulsatora - jest
3.przewód wychodzący z zapłonu idzie do cewki- zółto czarny, czy ktos wie jakie ma byc tam napiecie? bo na czerwonym do cewki jest stały plus czyli 12v
brakuje mi sygnału na (-) dojscia do cewki, ile tam ma być, podejrzewam ze mi cdi poszło:(
i jak mam sprawdzic czy moduł zapłonowy jest dobry
dzieki
nie rozpisujcie sie tak bo nie mam kiedy czytac tych odpowiedzi.

gaznik już sprawy ale iskra mi znikła.
1. sprawdziłem impulsator - działa
2. połączenie do modułu zapłonu od impulsatora - jest
3.przewód wychodzący z zapłonu idzie do cewki- zółto czarny, czy ktos wie jakie ma byc tam napiecie? bo na czerwonym do cewki jest stały plus czyli 12v
brakuje mi sygnału na (-) dojscia do cewki, ile tam ma być, podejrzewam ze mi cdi poszło:(
i jak mam sprawdzic czy moduł zapłonowy jest dobry
dzieki
nie rozpisujcie sie tak bo nie mam kiedy czytac tych odpowiedzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Semrush [Bot] i 0 gości